اسپایدرمن: مایلز مورالس روی PS5 با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم اجرا می شود

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز که قرار است بازی بعدی خود را همزمان با خود کنسول پلی استیشن 5 عرضه کند، به تازگی خبر داده که می توان بازی Spider-Man: Miles Morales را با وضوح تصویر 4K و سرعت اجرای 60 فریم در ثانیه تجربه کرد.

اسپایدرمن: مایلز مورالس روی PS5 با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم اجرا می شود

چند ماهی بیشتر تا ورود کنسول های نسل بعد به بازار فاصله نداریم، ولی به غیر از تعدادی تریلر، چیز زیادی از بازی ها و شرایط اجرای آن ها روی دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نمی دانیم. خبری که اینسامنیاک گیمز از شرایط بازی اسپایدرمن PS5 منتشر کرده، ظاهرا به شرایط کلی اجرای بازی هم اشاره نمی کند؛ یعنی در واقع اجرای 4K و 60 فریم، یکی از حالت های اجرای بازی است.

بسیاری از بازی هایی که نسخه ای بهینه شده برای دو کنسول پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس دارند، به بازی کننده ها اجازه می دهند تا از بین وضوح تصویر بالاتر یا نرخ فریم بیشتر، یکی را انتخاب کنند. استودیوی اینسامنیاک گیمز حالت 4K و 60 فریم بازی Spider-Man: Miles Morales را حالت Performance Mode نامیده است؛ یعنی حالت یا حالت های دیگری هم برای اجرای بازی وجود دارند.

اگر حالت پرفورمنس بازی بالاترین وضوح تصویر ممکن را دارد، نمی دانیم روی حالت های دیگر قرار است دقیقا با چه چیزی روبرو شویم. آیا حالت های دیگری هم وجود دارند که برای مثال روی وضوح تصویر 4K گرافیک بالاتری از حالت 60 فریم ارایه می دهند، یا حالتی که روی وضوح تصویر فول اچ دی سرعت اجرای بازی را تا 120 فریم بالا می برد؟

باید انتظار داشته باشیم تا سونی (و صد البته مایکروسافت) پیش از عرضه کنسول های نسل بعد خود بخواهند بیشتر از توانایی های آن ها و امکاناتی که ارایه می دهند، صحبت کنند.

بازی Spider-Man: Miles Morales برای عرضه همزمان با کنسول پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است. تاریخ عرضه پلی استیشن 5 هم معین نیست.

  • تریلر رونمایی Spider-Man: Miles Morales
منبع: دیجیکالا مگ

به "اسپایدرمن: مایلز مورالس روی PS5 با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپایدرمن: مایلز مورالس روی PS5 با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید