5 راهکار برای فرار از دندان های زرد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، هر روز با خوردن مواد غذایی و حتی نوشیدنی هایی مانند : چای و یا قهوه باعث می شوید که دندان هایتان حالت زردی را به خود گرقته و از حالت شقاقی که شما تمایل دارید خارج گردد حال باید چه کاری انجام داد؟

5 راهکار برای فرار از دندان های زرد

5 راهکار برای فرار از دندان های زرد

هر روز با خوردن مواد غذایی و حتی نوشیدنی هایی مانند : چای و یا قهوه باعث می شوید که دندان هایتان حالت زردی را به خود گرقته و از حالت شقاقی که شما تمایل دارید خارج گردد حال باید چه کاری انجام داد؟

* کربنات سود ماده ای است که باعث سفیدی دندان های شما می گردد،می توانید از این ماده شیمیایی به روی دندانهایتان استعمال کنید.این ماده را بر روی مسواک خود بزنید و به دندان هایتان بمالید البته باید دقت داشته باشید که مبادا این ماده را قورت دهید و در حین اینکه دندان های تان را با این ماده می شوید دهانتان را از آب پر کنید تا مبادا غلظت زیاد این ماده باعث از بین رفتن مینای دندانتان نگردد.

* بعضی از مواد غذایی مانند سیب و هویج باعث سفیدی دندان هایتان می گردد زیرا این دو میوه دارای موادی هستند که باعث می گردد رسوبی که بر روی دندان های شما واقع شده است از بین برود، و جرم روی دندان هایتان را هم پاک می نماید.

* مواد غذایی و نوشیدنی هایی مانند:

چای،قهوه بعضی میوه هایی که دارای رنگ قرمز هستند مانند:گیلاس،تمشک و ... حالت لکه دار کردن و رسوب دندان هایتان را افزایش می دهد پس برای اینکه این لکه های و جرم های قهوه ای و زرد رنگ بر روی دندان های تان نماند،مدتی بعد از اینکه این مواد غذایی را میل نمودید بهتر است از مسواک بهره ببرید.

* اگر شما فردی سیگاری هستید این لکه های هر چه سریعتر و هر چه بیشتر بر روی دندان های تان ظاهر می گردد زیرا سیگار به علت نیکوتین بالایی که دارد،رسوبات بسیاری را بر روی دندان های تان به جای می گذارد. و راهکاری که برای این موضوع پیشنهاد می کنیم بدین ترتیب است که شما می توانید هر جند وقت یک بار به دندانپزشک مراجعه کنید و او دندان های شما را جرم گیری کند تا این لکه های کاملا محو شوند.

* برای اینکه همواره دندان هایتان براق بماند توصیه می کنیم که سه بار در روز مسواک بزنید و مدت زمانی که برای هر بار مسواک زدن توصیه می گردد سه دقیقه است نه بیشتر که به مینای دندان آسیب برساند و نه کمتر از این مدت زمان که باعث گردد دندانهای شما را به خوبی تمیز نکند.

منبع : www.seemorgh.com

ارسال مقاله به وسیله کاربر محترم سایت : as1372

ae

منبع: راسخون

به "5 راهکار برای فرار از دندان های زرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 راهکار برای فرار از دندان های زرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید