4 استان برگزیده در امر شوراهای آموزش و پرورش تجلیل می شوند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی با بیان اینکه امروز از 4 استان برگزیده در امر شوراهای آموزش و پرورش تقدیر می گردد گفت شوراها محل پیوند و تحقق اراده های مشترک تمام ظرفیت ها برای تحقق تربیت در تراز انقلاب اسلامی هستند.

4 استان برگزیده در امر شوراهای آموزش و پرورش تجلیل می شوند

احمد محمودزاده در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با بیان اینکه 684 شورای آموزش و پرورش در 728 منطقه آموزش و پرورش منشا اتخاد بیش از 27 هزار تصمیم و مصوبه اثرگذار در زمینه های مختلف شده است اظهار کرد: از رهگذر این مصوبات بسیاری از مسائل مرتفع و به ارتقای فرایندهای تعلیم و تربیت یاری شده است.

وی اضافه نمود: متناسب با این نگاه از 32 استان 4 استان برتر برگزیده شدند که امروز از خدمات آنان تجلیل می گردد.

محمودزاده ادامه داد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین احتیاج داریم برای بهره برداری از ظرفیت مشارکت ها از شورای آموزش و پرورش به عنوان قرارگاه منویات معظم رهبری نام ببریم.

معاون وزیر مطرح نمود: این شورا برای تحقق مشارکت با بهره گیری از منابع دستگاه ها فعالیت دارد. معتقدیم شوراها محل پیوند و تحقق اراده های مشترک تمام ظرفیت ها برای تحقق تربیت در تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه با دو رویکرد اهدافی را مدنظر داریم گفت: در طول سال های گذشته بعضی از مفاد با دستور العمل های موجود نقض شده و مغفول مانده که احتیاجمند آیین نامه تازه است.

محمودزاده گفت: تشکیل شورای راهبری مطابق با سند تحول براساس نظرات کارشناسی تشکیل گردد لذا از وزیر درخواست داریم موضوع را در استان ها آنالیز کند.

وی اضافه نمود: طراحی نظام جامع مشارکت ها نیز مهم است؛ در راستای وحدت رویه، اجرای سند تحول بنیادین و تسهیل حضور سمن ها و خانواده ها بعلاوه احصای موقعیت های هم افزا احتیاجمند تدوین نظام جامع مشارکت ها در آموزش و پرورش هستیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "4 استان برگزیده در امر شوراهای آموزش و پرورش تجلیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 استان برگزیده در امر شوراهای آموزش و پرورش تجلیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید