12 واحد اقامتی متخلف در سرعین پلمب شد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سرعین گفت: به دنبال نظارت و بازرسی از اماکن و واحدهای اقامتی، 12 واحدی که غیرمجاز فعالیت کرده و از جارچی در سطح شهر برای پذیرش مسافر استفاده می کردند، پلمب شدند.

12 واحد اقامتی متخلف در سرعین پلمب شد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، سید مصطفی محسنی روز 25 خردادماه با اشاره به انجام نظارت های مستمر بر فعالیت مراکز اقامتی در سطح شهرستان اعلام کرد: این اماکن و مراکز به صورت مداوم مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفته و در صورت مشاهده مشکل و تخلفی، هشدارهای لازم به متخلفان داده می شود تا نسبت به رفع مسائل اقدام کنند.

او استفاده از جارچی توسط مراکز اقامتی را ممنوع اعلام کرد و اضافه کرد: روز 21 خردادماه این تعداد از اماکن و واحدهای اقامتی متخلف که به صورت غیرمجاز از جارچی در سطح شهر برای پذیرش مسافر استفاده می کردند، بنا به دستور کمیسیون نظارت بر اماکن اقامتی پلمب شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سرعین با اخطار به مدیران اماکنی که اقدام به پذیرش گردشگر از طریق جارچی می کنند، شرح داد: در صورت مشاهده بدون اغماض تمامی این اماکن به مدت یک ماه پلمب و در صورت استمرار پروانه بهره برداری آن ها، تعلیق خواهد شد.

او گفت: انتظار می رود صاحبان مراکز اقامتی در سطح شهرستان همکاری کرده و از بروز هر گونه مشکل در راستای خدمات رسانی به مردم جلوگیری کنند.

منبع: توریسم آنلاین

به "12 واحد اقامتی متخلف در سرعین پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 واحد اقامتی متخلف در سرعین پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید