گوست آو سوشیما آخرین آپدیت خود را هم دریافت کرد و پرونده اش بسته شد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) به تازگی آپدیت جدیدی را برای بازی Ghost of Tsushima منتشر نموده است که تغییرات مختلفی را روی بازی به خصوص در بخش چند نفره اعمال خواهد نمود. بعلاوه این استودیو تأیید نموده که در حال حاضر روی هیچ آپدیت جدیدی کار نمی گردد، اگرچه نظارت بر بازخورد های بازیکنان ادامه خواهد داشت.

گوست آو سوشیما آخرین آپدیت خود را هم دریافت کرد و پرونده اش بسته شد

در بیانیه استودیوی سازنده آمده است:

به روزرسانی 2.18 باگ هایی را در بخش Legends برطرف می نماید که از مهم ترین آن ها می توان به کاهش لحظه ای نوار سلامتی هم تیمی ها به زیر صفر در حالت کاستوم و Raid Trials و امکان انتقال فایل های ذخیره ای پلی استیشن 4 اشاره نمود. در این بخش بعلاوه باگی وجود داشت که امکان تکمیل بخش آموزشی را برای بعضی از بازیکنان غیرممکن می کرد. این باگ هم به همراه بعضی مسائل فنی جزئی برطرف شده است. از طرفی تغییرات در بخش آیتم ها شامل کاتانای افسانه ای است که به طور پیش فرض از پرک های Stance Master برخوردار است.

بعلاوه بعضی از چارم ها که در گذشته مختص یک کلاس بودند، هم اکنون به صورت مستقل قابل استفاده هستند. مقدار ریزالو دریافتی هم هنگام استفاده از بمب ها کاهش یافته است. این در حالی است که مقدار ریزالو هنگام انجام حرکات فیزیکی و آسیب وارد شده به وسیله آتش افزایش یافته اند. لازم به ذکر است که در بخش تک نفره هم شاهد تغییرات کمی هستیم که شامل افزایش موجودی سیلک تاجر بازی در حالت New Game Plus، برطرف مسائل دیالوگ و کات سین ها می گردد.

بازی اکشن و ماجراجویی Ghost of Tsushima در ژوئیه سال 2020 به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و نسخه کارگردان آن هم در آگوست 2021 برای پلی استیشن 4 و 5 در دسترس نهاده شد. در حالی بازی در ابتدا به صورت تک نفره عرضه شد، عرضه Ghost of Tsushima: Legends در اکتبر 2020 حال و هوای جدیدی به بازی بخشید و با استقبال خوبی هم روبه رو شد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوست آو سوشیما آخرین آپدیت خود را هم دریافت کرد و پرونده اش بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوست آو سوشیما آخرین آپدیت خود را هم دریافت کرد و پرونده اش بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید