چمران: شهرداری در خصوص فیش های حقوقی گزارش دهد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، رئیس شورای شهر تهران از شهرداری خواست که گزارش خود را در مورد فیش های حقوقی و سفر های خارجی مدیران به شورای شهر ارائه دهد.

چمران: شهرداری در خصوص فیش های حقوقی گزارش دهد

به گزارش ایسنا؛ مهدی چمران در مورد فیش های حقوقی منتشر شده از کارمندان شهرداری در فضای مجازی گفت: شهرداری در این خصوص در صحن شورا گزارش دهد. هر چند که من دیدم که مدیر پسماند و روابط عمومی شهرداری در این خصوص شرحاتی ارائه کردند؛ اما دقت داشته باشید که اثر نامطلوب خبر اولیه بیشتر است و باید در این خصوص شرح دهند تا هر روز یک فیش حقوقی منتشر نگردد.

وی با بیان اینکه جای سوال است که چرا معوقات هم در فیش حقوقی آمده، اضافه کرد: معوقات جزو حقوق نیست و چرا باید در فیش حقوقی بیاید و همین می گردد که هر کسی رقم فیش را ببیند با این شرایط خونش به جوش می آید و مسئله اینجاست که این ارقام از فکر مردم، سیاستمداران و ... پاک نمی گردد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر فهرست حقوق ها در سامانه شفافیت منتشر گردد دیگر این مسائل پیش نمی آید چرا که همه چیز شفاف است، گفت: از شهرداری می خواهیم در مورد فیش های حقوقی مثل مسافرت های خارجی که قرار بود گزارش دهد، به شورا شرح دهد.

منبع: فرارو

به "چمران: شهرداری در خصوص فیش های حقوقی گزارش دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: شهرداری در خصوص فیش های حقوقی گزارش دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید