پیروزی مرد شماره یک شطرنج ایران مقابل حریف قدرتمند هندی

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تهران (پانا) - پرهام مقصودلو توانست حریف قدرتمند هندی خود که در رقابت های المپیاد جهانی درخشیده بود را شکست دهد.

پیروزی مرد شماره یک شطرنج ایران مقابل حریف قدرتمند هندی

پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران که در لیگ برتر ترکیه حضور دارد، در دور پنجم این مسابقات مقابل گوکش حریف نوظهور هندی نهاده شد و توانست این شطرنج باز قدرتمند را شکست دهد. حریف هندی 16 ساله مقصودلو درحالی مغلوب شد که او دارای ریتینگ 2699 بود. بعلاوه مقصودلو با ریتینگ 2701 در این مسابقات حضور پیدا نموده است.

پرهان مقصودلو تنها در این بازی حدود 5 واحد ریتینگ زنده خود را افزایش داد تا او با میانگین ریتینگ 2724.2 در رده 25 دنیا قرار بگیرد.

تیم مقصودلو در این دور از مسابقات مقابل حریفش با نتیجه 3 بر 3 متوقف شد. هم تیمی های شطرنج باز ایران با این نتیجه، در رده چهارم این مسابقات نهاده شدند.

رقابت های لیگ برتر شطرنج ترکیه با حضور 13 تیم درحال برگزاری است. این مسابقات از 16 تا 27 آگوست (25 مرداد تا پنجم شهریور) در آنکارا کار خود را دنبال می نماید. مرد شماره یک شطرنج ایران در این مسابقات حریف هندی خود که در رقابت های المپیاد دنیای عملکرد درخشانی داشت را شکست داد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیروزی مرد شماره یک شطرنج ایران مقابل حریف قدرتمند هندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مرد شماره یک شطرنج ایران مقابل حریف قدرتمند هندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید