پراندلی: روسی باید از من عذرخواهی کند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا ادعا کرد که مهاجم پیشین آتزوری باید از وی عذرخواهی کند.

پراندلی: روسی باید از من عذرخواهی کند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، چزاره پراندلی از جوزپه روسی، مهاجم فیورنتینا که سابقه حضور در تیم ملی ایتالیا را هم دارد به عنوان یک پدیده یاد کرد اما گفت که این بازیکن ایتالیایی باید بابت انتقادی که از سرمربی پیشین آتزوری داشته است، عذرخواهی کند.

پراندلی با وجود علاقه ای که به سبک بازی روسی داشت، سال گذشته او را برای حضور در اردوی آتزوری جهت شرکت در جام جهانی 2014 دعوت نکرد که این تصمیم او به مذاق بازیکن پیشین ویارئال خوش نیامد و به تبع آن روسی از سرمربی پیشین فلورانسی ها انتقاد کرد.

پراندلی اما تأکید کرد برای کنار گذاشتن روسی از جمع شاگردان پیشین خود در آتزوری دلیل موجهی داشته است و به همین دلیل منتظر عذرخواهی مهاجم فورنتیناست.

او در گفت و گو با رادیو بلوی ایتالیا گفت: این یک مورد خاص است. بار دیگر به عنوان کسی که طرفدار فیورنتیناست، باید بگویم که روسی از نظر فنی یک پدیده است. از نظر دیگر اما من هنوز منتظر شنیدن یک کلمه شش حرفی (متأسفم) از او هستم.

پراندلی در ادامه راجع به شرایط فیورنتینا و رابطه اش با بنفش پوشان فلورانس هم بیان کرد: قضاوتی که من درباره عملکرد پائولو سوسا (سرمربی فورنتینا) دارم، مثبت است. بازیکنان فیورنتینا دارند کاری را که سرمربی شان از آنها خواسته است، انجام می دهند. به نظر من فیورنتینا دارد خوب پیش می رود.

منبع: تسنیم

به "پراندلی: روسی باید از من عذرخواهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: روسی باید از من عذرخواهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید