شکست تلخ زنیت با آزمون در شروع لیگ قهرمانان

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، زنیت سنت پترزبورگ در لحظات پایانی نتیجه را مقابل کلوب بروژ واگذار کردند و با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند.

شکست تلخ زنیت با آزمون در شروع لیگ قهرمانان

به گزارش گروه ورزشی گردش 360 به دور دنیا، در یکی از دو دیدار آغازین فصل 21-2020 لیگ قهرمانان اروپا، تیم زنیت سنت پترزبورگ که سردار آزمون را در اختیار داشت، از ساعت 20:25 امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم کلوب بروژ بلژیک رفت.

بازی در نیمه اول تقریبا پایاپای دنبال شد که البته با وجود مالکیت توپ بیشتر یاران سردار آزمون، کلوب بروژ حملات نسبتا بیشتر و خطرناک تری به وجود آورد ولی در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

کلوب بروژ که در آغاز نیمه دوم نمایش بهتری ارائه می کرد، در دقیقه 63 روی نفوذ سریع از سمت راست محوطه جریمه زنیت سنت پترزبورگ و روی حرکتی که چهار بار توسط مدافعان روسی برگشت داده شد، در نهایت توانست توسط امانوئل دنیس گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه یاران سردار آزمون برای زدن گل تساوی تلاش کردند و پیروز شدند در دقیقه 74 روی پاس در عرض وندل تعویضی و شوت تماشایی دیان لوورن از فاصله ای حدودا 25 متری که به تیرک عمودی و پشت اتان هوروات، دروازه بان کلوب بروژ برخورد داشت، گلزنی کنند.

بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود که در دقیقه 3+90 کلوب بروژ باز هم روی حرکت از سمت راست محوطه جریمه زنیت و پاس در عرض رود فورمر و شوت سرضرب چارلز د کتلاره به گل دوم دست پیدا کنند.

زنیت سنت پترزبورگ که زمانی برای جبران نتیجه نداشت، در نهایت با نتیجه 2 بر یک در این مسابقه خانگی مقابل کلوب بروژ شکست خورد تا کارش در گروه F لیگ قهرمانان اروپا را با باخت آغاز کند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت سنت پترزبورگ که حضور کامل در ترکیب تیمش در این مسابقه داشت، با وجود عدم گلزنی نمایش خوبی ارائه داد و اگر هم تیمی هایش دقت می کردند، می توانست در دقایق 71 و 76 پاس گل هم بدهد ولی ضربات آخر سباستین دریوسی و آندری موستاووی در مقابل دروازه کلوب بروژ بی دقت بود و به بیرون رفت.

ملی پوش ایرانی زنیت در شرایطی امشب نتوانست برابر کلوب بروژ گلزنی کند که سال گذشته پیروز شده بود نخستین گل فصل لیگ قهرمانان اروپا را برابر لیون فرانسه به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شکست تلخ زنیت با آزمون در شروع لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تلخ زنیت با آزمون در شروع لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید