مدیران استقلال به خواسته استراماچونی توجه نمایند، درخواست منطقی است

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد صحبت های سرمربی آبی پوشان پس از خاتمه بازی با نساجی و خواسته های کادر فنی و بازیکنان گفت: حرف های استراماچونی منطقی است، حالا که شرایط تیم خوب است، آبی پوشان بردهای پیاپی را به دست می آورند، بهتر است مسئولان استقلال هم به وعده های خود عمل نموده و هر چه زودتر مسائل را رفع نمایند تا استقلال بتواند با شرایط روحی بهتر، به فرایند پیروزی هایش ادامه دهد.

مدیران استقلال به خواسته استراماچونی توجه نمایند، درخواست منطقی است

بیانی اضافه کرد: استراماچونی یک مربی حرفه ای است، او حالا به یک مربی محبوب تبدیل شده، از حمایت طرفداران برخوردار است و صد البته که با بازیکنانش کاملاً یکدل شده و آنها هم خواسته های این مربی ایتالیایی را در زمین پیاده نموده و همین مسئله باعث پیروزیت تیم شده است بنابراین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باید کوشش بیشتری برای پیروزیت استقلال داشته تا بتوانند هر چه زودتر مسائل اقتصادی را رفع و آرامش بیشتری را به اردوی استقلال بازگردانند.

وی در خصوص بحث جدایی ویلموتس و انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: این روزها صحبت های زیادی در خصوص برکناری ویلموتس انجام می گردد متأسفانه رئیس فدراسیون فوتبال ما سکوت اختیار نموده و به طور شفاف با مردم در این باره صحبت نمی کند. دلیل این را هم نمی دانم که چرا او چنین رفتاری را از خود نشان می دهد اما بهتر است در جمع رسانه ها صحبت کند و حقایق را بازگو کند، اگر قرار است برکنار گردد، این موضوع را با همه در میان بگذارد و اگر هم قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد، آن را به مردم اعلام کند تا شایعات از دور و بر تیم ملی کنار برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور برانکو در تیم ملی گفت: این روزها شایعه زیادی مبنی بر اینکه برانکو با فدراسیون فوتبال ما به توافق رسیده و به زودی راهنمایی تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت، زیاد شده است. ایوانکوویچ در پرسپولیس عملکرد خوبی داشت آن هم به این دلیل بود که چهار سال با این تیم زندگی کرد، بازیکنان را به خونبی می شناخت، هر روز با آنان تمرین می کرد و خصوصیات اخلاقی تک تک آنها آشنا بود اما شرایط در تیم ملی با باشگاهی متفاوت است. او یکبار در تیم ملی امتحانش را پس داد، پیروز نبود، نتایج ضعیفی کسب کرد و پس از آن، هرگز به ایران بازنگشت و نخواست که جوابگوی رسانه ها در خصوص عملکرد ضعیفش باشد.

بیانی تأکید کرد: کار در تیم ملی به مراتب متفاوت تر از باشگاهی است. او هر روز با بازیکنان نیست. شاید برای هر بازی 10 یا 15 روز با ملی پوشان باشد و این کنار هم بودن نمی تواند همیشگی باشد بنابراین تفاوت های بسیاری بین بازیکنان ملی پوش و باشگاهی وجود دارد و من بعید می دانم اگر برانکو سرمربی تیم ملی گردد، بتواند همانند حضورش در پرسپولیس پیروز باشد. بنابراین فدراسیون فوتبال باید با بزرگان فوتبال ایران و اصحاب رسانه تعامل بیشتری داشته باشد تا اگر قرار است ویلموتس از تیم ملی کنار گذاشته گردد، یک انتخاب صحیح داشته باشیم و بتوانیم یکبار دیگر به جام جهانی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیران استقلال به خواسته استراماچونی توجه نمایند، درخواست منطقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران استقلال به خواسته استراماچونی توجه نمایند، درخواست منطقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید