خوردبین: قهرمانی سوپرجام حق پرسپولیس بود، برکناری اسکوچیچ اصلاً به صلاح تیم ملی نیست

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس قهرمانی این تیم در سوپرجام فوتبال کشور را حق سرخپوشان دانست.

خوردبین: قهرمانی سوپرجام حق پرسپولیس بود، برکناری اسکوچیچ اصلاً به صلاح تیم ملی نیست

محمود خوردبین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گردش 360 به دور دنیا درباره قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال کشور با پیروزی مقابل تراکتور، گفت: از قهرمانی پرسپولیس خیلی شادمان شدم. به نظرم این قهرمانی حق این تیم بود. الان کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی در تیم پرسپولیس هستند و شادمانم که فرایند پیروزیت این تیم ادامه دارد.

وی در خصوص اینکه پس از قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام رسول خطیبی به حالت کنایه آمیز این قهرمانی را به وزارت ورزش تبریک گفته است، اسم کرد: عیبی ندارد، رسول هم جوان است و یک حرفی زده است. بالاخره او تیمش باخته و تحت فشار بوده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم باید در جام حذفی هم بار دیگر مقابل استقلال قرار بگیرد، گفت: قطعاً بازی خوبی خواهد شد. ان شاءالله در آن مسابقه هم پرسپولیس برنده خواهد شد و یک جام قهرمانی دیگر هم در جام حذفی به دست خواهد آورد.

خوردبین در ادامه درباره پیروزی های تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی هم توضیح داد: تیم ملی در این چهار بازی آخر فوتبال خوبی بازی کرد. به نظرم این تیم ما یکی از قدرتمندترین تیم های چند سال اخیر کشورمان است. اسکوچیچ مربی خوبی است و یاری های خوبی مثل کریم باقری و وحید هاشمیان را هم در کنارش دارد. این دو نفر از برترین ها هستند و من خیلی به آنها علاقه دارم. فدراسیون الان باید به تیم ملی یاری کند تا در مرحله بعد بتواند حریفان را شکست دهد و به جام جهانی صعود کند.

وی در واکنش به این موضوع که شنیده می گردد فدراسیون فوتبال میخواهد سرمربی جدیدی را جایگزین اسکوچیچ کند، گفت: این اتفاق اصلاً به صلاح تیم ملی نیست. اسکوچیچ باید همچنان سرمربی تیم ملی باشد. الان که تیم ما پیروز بوده و هیچ ایرادی در کار اسکوچیچ نیست، باید اجازه دهند او کار خودش را انجام دهد و در آینده اگر ایرادی در کارش پیدا کردند آن زمان می توانند تغییرش شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خوردبین: قهرمانی سوپرجام حق پرسپولیس بود، برکناری اسکوچیچ اصلاً به صلاح تیم ملی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوردبین: قهرمانی سوپرجام حق پرسپولیس بود، برکناری اسکوچیچ اصلاً به صلاح تیم ملی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید