واکسیناسیون سراسری کرونا زمستان در مسکو شروع می گردد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، شهردار مسکو اعلام نمود که واکسیناسیون سراسری کرونا در روسیه در زمستان آینده شروع خواهد شد چرا که فراوری انبوه واکسن در این زمان شروع خواهد شد.

واکسیناسیون سراسری کرونا زمستان در مسکو شروع می گردد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا از ایرنا، سرگئی سابیانین که معاون ستاد مقابله با کرونا در روسیه است در گفت وگوی زنده با شبکه تلویزیونی روسیه24 گفت: به همین خاطر ممکن است نزدیک به ایام سال نوی میلادی، واکسیناسیون سراسری کرونا در روسیه شروع شود، امیدوارم که زودتر این اتفاق بیفتد.

شهردار مسکو درباره فراوری واکسن و دارو گفت: هرچه که از کارخانه بیرون می آید بلافاصله راهی بیمارستان ها یا درمانگاه ها می شود.

سابیانین گفت که کرونا هنوز مغلوب نشده است اما با این وجود شهر مسکو به حالت عادی باز می شود.

وی از ساکنان مسکو خواست که از خود در برابر کرونا مراقبت نمایند و زندگی خود و دیگران را به خطر نیندازند.

معاون ستاد مقابله با کرونا در روسیه توضیح داد که ویروس کووید 19 باقی مانده است و باید از تجمع مردم خودداری کرد و در فروشگاه ها، اماکن عمومی و وسایل نقلیه مشترک از ماسک طبی و دستکش های یکبار مصرف استفاده کرد.

لازم به ذکر است هفته گذشته رسانه های روسیه اعلام کردند که واکسن کرونا در خصوص دو گروه داوطلبان شامل داوطلبان نظامی و غیرنظامی آزمایش می شود.

در همین حال صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه دیروز از شروع تحویل داروی آویفاویر به بیمارستان ها و درمانگاه های روسیه اطلاع داد.

بر اساس گزارش این موسسه دولتی، داروی آویفاویر تا به امروز به مراکز درمانی مسکو و استانهای لنینگراد، نووگراد، کیروف، نیژگوراد، جمهوری تاتارستان و شهر یکاترینبورگ تحویل شده است.

تا به امروز بیش از 500 هزار نفر در روسیه کرونا گرفته اند و شش هزار و 532 نفر نیز جان خود را بابت این بیماری از دست داده اند.

منبع: جام جم آنلاین

به "واکسیناسیون سراسری کرونا زمستان در مسکو شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون سراسری کرونا زمستان در مسکو شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید