نقد و آنالیز کتاب همپای کودک در فرهنگسرای خانواده

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، جلسه نقد و آنالیز کتاب همپای کودک همزمان با روز جهانی کودک در پانزدهمین نشست گنجینه در فرهنگسرای خانواده برگزار می گردد.

نقد و آنالیز کتاب همپای کودک در فرهنگسرای خانواده

به گزارش گردش 360 به دور دنیا آنلاین، کتاب همپای کودک تازه ترین اثر رضا حسین پور از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی روانه بازار نشر شده است و جلسه نقد و آنالیز آن روز شنبه 16 مهر، ساعت 10 صبح برگزار خواهدشد.

پورحسین که از مدیران قدیمی صداوسیماست و سوابقی نظیر عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه تهران، عضویت در کمیته واژه گزینی شورای عالی زبان وادب فارسی، ریاست شورای هنر سازمان صداوسیما و ..دارد، در کتاب همپای کودک سعی دارد راه ورود به دنیای ذهنی و روانی کودک را نشان داده و راه های زمینه سازی برای شکوفایی بذرهای زیستی و فطری او را در جهت رشد و تربیت معرفی کند. مباحث این کتاب مبتنی بر مبانی انسان شناسی الهی و سودجستن از یافته های علمی روان شناسی کودک و روان شناسی رشد، مطرح شده است.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه نمایند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88706869 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نقد و آنالیز کتاب همپای کودک در فرهنگسرای خانواده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد و آنالیز کتاب همپای کودک در فرهنگسرای خانواده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید