نتایج سامانه یکپارچه در مرحله دوم اعلام شد ، به 97 درصد متقاضیان سال جاری خودرو نرسید

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، نتایج سامانه یکپارچه اعلام شد و براساس این نتایج، 97 درصد تا خاتمه 1403 خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت. 3 درصد به جای مانده هم خودروهای جایگزین را دریافت خواهند کرد.

نتایج سامانه یکپارچه در مرحله دوم اعلام شد ، به 97 درصد متقاضیان سال جاری خودرو نرسید

بیت ران - دور دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو منطبق با زمان بندی اعلامی به کار خود سرانجام داد. از این پس نتایج دور دوم روی سایت سامانه یکپارچه قابل مشاهده است.

به 97 درصد نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت کردند، طبق برنامه زمان بندی تا سرانجام سال 1403 براساس برنامه فراوری خودروسازان داخلی خودرو تعلق گرفت.

با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات نو در شهریور برای سه درصد به جای مانده، ضمن حفظ اولویت آنان امکان انتخاب خودروی نو و جایگزین فراهم می گردد.

این افراد جزو کسانی بودند که تنها به انتخاب یک یا دو اولویت از دو گروه خودروساز خصوصی بسنده کردند. به علت عدم تناسب با برنامه فراوری آن خودروسازان، خودرو به آنان تعلق نگرفت. بدین ترتیب به همه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز همچون مرحله نخست خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به بیان مهدی تقدسی مدیر طرح یکپارچه خودرو، 112 هزار نفر در این دوره در قالب طرح جوانی شرکت کردند. به همه آنان هم خودرو تعلق گرفت. وی اضافه کرد: بعلاوه 20 هزار نفر در قالب خودروی مستعمل در این طرح شرکت کردند. اما به علت لزوم پالایش اطلاعات، هفته آینده نتایج آن اعلام خواهد شد.

گفتنی است از ابتدای امسال تا به امروز خودروسازان داخلی تعداد 285 هزار دستگاه خودرو فراوری کردند. فراوری این تعداد خودرو به وسیله خودروسازان، رکورد فراوری خودرو در چندین سال اخیر را شکست.

قابل ذکر است با توجه به برنامه اعلامی خودروسازان، در ماه های آینده روند افزایشی فراوری و عرضه خودرو به بازار تداوم خواهد یافت. بدین ترتیب عرضه محصولات نو و آینده خودروسازان داخلی نیز در همین سامانه ادامه پیدا خواهد نمود.

قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد / جدول قیمت خودروها

فهرست قیمت محصولات سایپا اعلام شد / خرداد 1402

گزارش بازار خودرو / رکورد افزایش قیمت شاهین در 2 روز

منبع: بیت ران

به "نتایج سامانه یکپارچه در مرحله دوم اعلام شد ، به 97 درصد متقاضیان سال جاری خودرو نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج سامانه یکپارچه در مرحله دوم اعلام شد ، به 97 درصد متقاضیان سال جاری خودرو نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید