مسی: خداحافظی نمی کنم!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، لیونل مسی با بازوبند کاپیتانی آلبی سلسته روی سکوی آماده شده در استادیوم لوسیل دوحه رفت و جام جهانی را بالای سر برد تا تنها جام افتخاری که تا کنون دستش به آن نرسیده بود را هم فتح کند.

مسی: خداحافظی نمی کنم!

مسی با هفت گل و سه پاس گل در این دوره از رقابتها یکی از درخشان ترین لئو مسی های جامهای دنیای را به نمایش گذاشت تا در نهایت به هدفش در فتح جام برسد.

کاپیتان آلبی سلسته در انتها مسابقه در مصاحبه ای اختصاصی با TyC Sports شرکت کرد و درحالیکه جام طلایی را در دست داشت گفت: عجیب بود. ما با تمام وجود این قهرمانی را می خواستیم. این زیباترین اتفاقی است که در دنیا می تواند برای شما بیفتد. نگاهش کنید. ببین چه زیبا است. من خیلی این جام را می خواستم. می دانستم خدا این جام را به من می دهد. حسش می کردم. ما خیلی سختی کشیدیم ولی بالاخره به جام رسیدیم.

بی صبرانه منتظرم تا به آرژانتین برسم و ببینم مردم با چه شور و شوقی منتظر استقبال از تیم با این جام هستند. بله، هدف من این بود که پیش از انتها فوتبالم این جام را به دست بیاورم. دیگر هیچ چیز نمی خواهم. خدا را شکر که این جام را به من داد. اینکه فوتبالم عملا به این اتفاق به انتها برسد فوق العاده است.

من عاشق فوتبالم. واقعا عاشقم. از حضور در تیم ملی و در کنار این بچه ها بودن لذت می برم. می خواهم چند بازی دیگر هم در تیم ملی ادامه بدهد تا لذت بازی کردن به عنوان قهرمان دنیا را بچشم. این رویای همه بود. من خوش شانس بودم که به همه چیزهایی که می خواستم برسم و تنها چیزی که جای خالی اش پیدا بود حالا اینجا است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "مسی: خداحافظی نمی کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: خداحافظی نمی کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید