فینال جام جهانی قطر یک برنده بزرگ دیگر هم داشت!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، زومیت نوشت: سرویس جست وجوی گوگل محبوب ترین مکان برای کسب اطلاعات درباره فینال جام جهانی فوتبال 2022 بوده است.

فینال جام جهانی قطر یک برنده بزرگ دیگر هم داشت!

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، با انتشار توییتی خاطرنشان کرد سرویس جست وجوی این شرکت روز گذشته و حین برگزاری فینال جام جهانی فوتبال 2022، بیشترین ترافیک تاریخ 25 ساله خود را ثبت کرد و درواقع به مکانی برای کسب اطلاعات درباره مسابقه فینال جام جهانی امسال تبدیل شد. باتوجه به رکوردهای ثبت شده برای بازی های مرحله گروهی و مرحله یک شانزدهم، مسابقه فینال بین تیم های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین، احتمالاً پربیننده ترین فینال تاریخ بوده است.

انگجت می نویسد گوگل با به روزرسانی خدمات جست وجوی خود قبل از آغاز جام جهانی فوتبال 2022، امکان دسترسی سریع و آسان به خبرهای مربوط به این رویداد بزرگ ورزشی را فراهم کرد. این شرکت امکانی را فراهم ساخت تا کاربران با جست وجوی عبارت World Cup، به بخش اختصاصی مربوط به مسابقات این رویداد شامل جزئیاتی مثل تاریخ و زمان محلی برگزاری مسابقات دسترسی داشته باشند. این سرویس نیز امکانی را آماده نموده بود که کاربران می توانستند با ضربه زدن روی نماد زنگوله و انتخاب تیم مدنظر، اعلان های مربوط به آن تیم را روی گوشی های هوشمند خود دریافت نمایند.

گوگل خط داستانی بسیار جذابی را به نتایج جست وجوی مرتبط با فینال جام جهانی فوتبال 2022 نیز افزود که شاید این موضوع نیز به افزایش ترافیک و جذب مخاطبان بیشتر یاری نموده باشد؛ خط داستانی که شامل عملکرد خیره نماینده لیونل مسی، عملکرد افسانه ای کیلیان امباپه، بازگشت فرانسه به بازی در نیمه دوم و وقت اضافه باورنکردنی با دو گل بود. همه این اتفاقات با جشن طرفداران آرژانتین و سرازیرشدن احساسات بازیکن ها و طرفداران به سرانجام رسید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "فینال جام جهانی قطر یک برنده بزرگ دیگر هم داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال جام جهانی قطر یک برنده بزرگ دیگر هم داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید