مروری بر رژیم غذایی وحشتناک مارک زاکربرگ ، مدیرعامل پیشین توییتر: فقط سالاد خوردم!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، با مروری بر رژیم غذایی مارک زاکربرگ موسس فیسبوک در سال های اخیر معین می گردد که او به رغم ظاهر خونسرد و محجوبش، دارای روحیه بسیار خشن بوده و بی مناسبت هم نیست که او اکنون به ورزش های رزمی ترکیبی که از جمله ورزش های بسیار خشن محسوب می شوند، روی آورده است.

مروری بر رژیم غذایی وحشتناک مارک زاکربرگ ، مدیرعامل پیشین توییتر: فقط سالاد خوردم!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا و به نقل از سان، پس از رو آوردن زاکربرگ به ورزش های رزمی ترکیبی به احتمال زیاد او رژیم غذایی بسیار خشن قبلی خود را تغییر داده است.

پیش تر مارک زاکربرگ برای تامین مواد گوشتی مورد احتیاج برای رژیم غذایی اش، خود اقدام به کشتن حیوانات با تفنگ لیزری و چاقو می کرد. مارک زاکربرگ که اخیرا نمایش حرکات خود در زمینه ورزش های رزمی ترکیبی را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشته پیش تر نیز آنها را با رژیم غذایی عجیب و غریب خود شگفت زده نموده بود. بنیانگذار فیسبوک و متاورس در ادامه بعضی از رژیم های غذایی عجیب و غریب خود را برای طرفدارانش به اشتراک گذاشته از جمله چالش کشتن حیواناتی که قصد خوردن آن ها را دارد.

در سال 2011، نشریه اینسایدر گزارش داده بود زاکربرگ رژیم غذایی ای را در پی گرفت که بر اساس آن او وارد یک چالش دیوانه وار شد که در جریانش باید حیواناتی را که باید از گوشت آنها در رژیم غذایی خود مصرف می کرد می کشت. در این دوران مارک زاکربرگ برای تامین مواد گوشتی و پر کربوهیدرات مورد احتیاج رژیم غذایی خود، رو به کشتن بزها، مرغ ها، ماهی ها و لابسترها آورد. او حتی بعضی از مدیران برتر دنیای فناوری را نیز به این چالش دعوت نموده بود.

جک دورسی، مدیر سابق توئیتر، در مصاحبه ای با مجله رولینگ استونز گفت وقتی یک شب شام به خانه زاکربرگ دعوت شد از تماشا منوی غذای شام شوکه شده بود. او گفت مارک زاکربرگ برای شام او گوشت بز سردی را که با تفنگ لیزری و چاقو کشته بود تدارک دیده بود.

مدیر سابق توییتر تجربه خود در این باره را این چنین توضیح داده است: هیچگاه فراموش نمی کنم. پس از نیم ساعت انتظار مارک زاکربرگ به من گفت شام آماده است و ما برای صرف شام به اتاق دیگر خانه اش رفتیم. نمی دانم که آیا گوشت بز قبلا در اوجاق طبخ شده بود یا دوباره برای پخت بیشتر در آن قرار داده شده بود. من فقط سالاد خوردم!

بیشتر بخوانید:

  • نمایشی از توانایی های زاکربرگ در هنرهای رزمی ترکیبی را ببینید | مارک حریف می طلبد!

هنوز چیز زیادی از رژیم غذایی زاکربرگ فاش نشده، اما او اعتراف نموده است زمانی که تازه ازدواج نموده بود، روزی یک بسته کامل بیسکوئیت می خورد. اما از زمانی که این مولتی میلیاردر دنیای فناوری به طور جدی به ورزش های زرمی ترکیبی روی آروده به نظر می رسد که رژیم پر کربوهیدرات خود را کاهش داده باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مروری بر رژیم غذایی وحشتناک مارک زاکربرگ ، مدیرعامل پیشین توییتر: فقط سالاد خوردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر رژیم غذایی وحشتناک مارک زاکربرگ ، مدیرعامل پیشین توییتر: فقط سالاد خوردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید