ضرب الاجل استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش قیمت مرغ

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرف 72 ساعت آینده قیمت مرغ در استان به 15 هزارتومان کاهش یابد.

ضرب الاجل استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش قیمت مرغ

حسین کلانتری در نشست شب گذشته ستاد تنظیم بازار با اشاره به افزایش قیمت مرغ اضافه نمود: قیمت مرغ در کشور افزایش داشته و به تبع آن شاهد افزایش قیمت این کالای اساسی در استان هستیم.

وی با اشاره به قیمت 17 هزار و 700 تومانی که توسط رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام شده اظهارکرد: ظرف 72 ساعت آینده قیمت مرغ به 15 هزار تومان کاهش یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نظارت بر بازار تاکید و شرح داد: دستگاه های متولی نظارت بر بازار را بیشتر از گذشته در دستور کار داشته باشند.

کلانتری با بیان اینکه متولیان نظارت کنند اجازه ندهند که چیزی اضافه بر آنچه مصوب شده بر مردم تحمیل نشود، گفت: برخی مسایل کشوری است اما همه دستگاههای متولی موظف به اجرای تصمیمات ملی هستند.

وی ادامه داد: باید در استان مدیریت شود و دستگاه های متولی باید به وظیفه خود عمل کنند و بخشی از افزایش قیمتها ناشی از فشار دشمن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود: از سال گذشته تا به امروز 14 واحد مرغداری راکد و تعطیل استان احیا و به چرخه تولید بازگشت داده شدند.

کلانتری تاکید کرد: 145 واحد مرغداری با حدود دو میلیون و 647 هزار قطعه داریم. البته باید ظرفیت تولید مرغ استان را افزایش دهیم تا بتوانیم به اندازه مصرف استان تولید داشته باشیم.

وی با اشاره به مبارزه با احتکار در استان گفت: با همکاری نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی، کالاهای محتکران بازار شناسایی، کشف، ضبط و با آنها برخورد شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه نمود: قیمت شن و ماسه و بتن در استان باید منصفانه در نظر گرفته شود نه اینکه دو برابر افزایش دهند.

کلانتری اظهارکرد: مسئولان با نظارت بر بازار لوازم خانگی در استان با احتکار کنندگان این بازار پس از شناسایی برخورد جدی و قانونی کنند.

وی با اشاره به خرید تضمینی 7000 تن گوجه فرنگی در استان و انتقال به استان های اصفهان و فارس عنوان نمود: باید تدبیری اندیشیده شود تا کارخانه رب گوجه در استان احداث و راه اندازی شود.

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بالا بودن قیمت اجاره بها در این استان خاطرنشان کرد: قیمت هایی که خودسرانه بالا رفته با نظارت جدی تعدیل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ضرب الاجل استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش قیمت مرغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش قیمت مرغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید