ششمین دوره داوری منطقه ای مهر اصالت ملی به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، ایرنا/ براساس آخرین اخبار واصله، ششمین دوره داوری منطقه ای مهر اصالت ملی به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

ششمین دوره داوری منطقه ای مهر اصالت ملی به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود

جبار گوهری اضافه کرد: ششمین دوره داوری منطقه ای مهر اصالت ملی با حضور استان های ایلام، کردستان، لرستان، همدان و کرمانشاه از تاریخ 19 تا 21 دی برگزار می شود.

وی گفت: بیش از 130 اثر هنرمندان صنایع دستی این استان ها از طریق پنج داور بررسی می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: داوری مهر اصالت هر 2 سال یکبار با هدف ایجاد رقابت میان هنرمندان و معرفی هنرهای شاخص منطقه ای و استان ها برگزار می شود.

دبیر ششمین دوره داوری منطقه ای مهر اصالت ملی ادامه داد: آثاری که پیروز به دریافت نشان ملی شوند، می توانند در آینده برای دریافت نشان داوری مهر اصالت بین المللی اقدام کنند.

داوری نشان ملی مهر اصالت صنایع دستی کشور رویدادی است که به صورت دوسالانه با اهداف معین بر روی آثار تولیدی صنایع دستی سراسر کشور از طریق هیات داوران متشکل از متخصصان و خبرگان صنایع دستی در داخل و بیرون از سازمان انجام می شود.

هیات داوران محصولات دریافتی را براساس چهار معیار مرغوبیت، اصالت، نوآوری و قابلیت بازاریابی و 2 پیش شرط احترام به ارزش های محیط زیست در بکارگیری مواد و تکنیک های تولید و مسئولیت اجتماعی ارزیابی می کنند. آثار منتخب این دوره داوری، گواهی مرغوبیت صنایع دستی را دریافت می کنند.

منبع: همگردی

به "ششمین دوره داوری منطقه ای مهر اصالت ملی به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین دوره داوری منطقه ای مهر اصالت ملی به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید