شاهکار سفارشی خودروساز افسانه ای با قیمت 10 میلیارد تومان

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، بنتلی بنتایگا (EWB) مولینر، رسماً مدل پرچمدار نو بنتلی بریتانیا است که فضای کابین بیشتری نسبت به سایر رقبای لوکس و سفارشی دارد. این خودرو براساس پرفروش ترین مدل بنتلی، یعنی بنتایگا، به دست صنعتگران مولینر، ساخته شده است.

شاهکار سفارشی خودروساز افسانه ای با قیمت 10 میلیارد تومان

به گزارش خبرآنلاین، بنتایگا EWB مولینر با استفاده از همان موتور 4.0 لیتری توربوشارژ توئین توربو، 542 اسب بخار قدرت و 770 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.

رینگ های 22 اینچی با کاپ رینگ تراز شونده، با رنگ های صیقلی و خاکستری قابل سفارش است. جلوپنجره متمایز Double Diamond مولینر و جلوپنجره کرومی پایینی، با نشان های نمای جانبی و روکش آینه بغل دو رنگ به رنگ نقره ای ساتن و رنگ بدنه، هماهنگ شده است.

بنتلی بنتایگا EWB مولینر با 542 اسب بخار قدرت، می تواند در 4.5 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت 180 مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه یاری می نمایند.

مشخصات صندلی این برند به عنوان استاندارد، که به وسیله بنتلی به عنوان پیشرفته ترین سیستم صندلی خودرو در دنیا توصیف شده است، دارای 12 موتور الکتریکی و تنظیم 22 جهته است. اما مشخصات این نوع صندلی، به عنوان یک آپشن در مدل غیر مولینر بنتایگا EWB نیز موجود است.

روکش چرمی Mulliner Harmony Diamond Quilt روی صندلی ها و پانل در ها وجود دارد. پس از آن، روکش های عمیق مولینر ساخته شده از 100 درصد پشم، روکش چوب گراند بلک، روکش الماسی سه بعدی روی کنسول مرکزی و نام مولینر که در هر صندلی گلدوزی شده است، خودنمایی می نمایند.

علاوه بر این، چرم Olive Tan، که فرآیند دباغی پایدار را با استفاده از یک محصول جانبی ارگانیک روغن زیتون طی می نماید، به طور گسترده در سراسر کابین استفاده می گردد. برای تکمیل جنبه پایداری شاسی بلند پرچمدار، کفپوش های کابین استاندارد، اکنون از 100 درصد مواد بازیافتی ساخته شده اند.

ویژگی Bentley Diamond Illumination نیز به صورت استاندارد در شاسی بلند مولینر موجود است. این ویژگی شامل ده ها LED (12 عدد در هر یک از در های جلو و 22 عدد در هر یک از در های عقب) است که به وسیله سوراخ های کوچکتر از 1 سانتی متر در تریم چرمی، نور ساطع می نمایند.

قیمت پرچمدار تازه SUV هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به نسخه استاندارد بنتایگا که حدود 200 هزار دلار (حدود 10 میلیارد تومان) قیمت دارد، انتظار می رود که EWB Mulliner بسیار گران تر باشد.

منبع: فرارو

به "شاهکار سفارشی خودروساز افسانه ای با قیمت 10 میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار سفارشی خودروساز افسانه ای با قیمت 10 میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید