این خودروی برقی تهدیدی برای تسلا و پورشه است، عکسهامر تازه ارتش آمریکا با ظاهر و باطنی کاملا متفاوت، عکسوانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار، عکس

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، آئرا، برند نوظهور ایتالیایی، پس از معرفی کراس اور کوپه خود به سراغ سگمنت سدان رفته و قصد رقابت جدی با بزرگانی مثل تسلا و پورشه و لوسید موتور و... را دارد.طراحی خاص و مجذوب کننده در کنار ویژگی های فنی منحصر به فرد، برگ برنده این خودرو محسوب می شوند.

این خودروی برقی تهدیدی برای تسلا و پورشه است، عکسهامر تازه ارتش آمریکا با ظاهر و باطنی کاملا متفاوت، عکسوانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار، عکس

امیرمسعود عابدین: جهانی خودروها در حال پیشروی به سمت خودروهای الکتریکی است و در این بین، بعضی برندها متولد، بعضی دیگر پیشرفت و حتی بعضی دیگر نابود می شوند.آئرا از جمله برندهای تازه متولد شده است که میخواهد تا در این صنعت، خودی نشان بدهد.

آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودروهایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.

چراغ های کشیده و بسیار باریک در کنار طراحی خاص ورودی هوای پایین سپر، مجذوب کنندهیت نمای جلویی را بیشتر نموده است.خروجی هوای کوچکی که روی کاپوت و بالای چراغ دیده می گردد هم جالب توجه است.

طراحی آیرودینامیک مانند و کشیده بدنه خودرو، شبیه به همان سیاستی است که در رقیبش، یعنی مرسدس بنز EQS می دیدیم.در کنار این ویژگی، حفره های خروجی هوا و فرورفتگی های اعمال شده در این قسمت، آیرودینامیک بودن خودرو را بیشتر نشان می دهند.

قرارگیری دوربین هایی که نقش همان آینه بغل ها را دارند، در بالای گلگیر، خاص و منحصر به فرد است.

طراحی قسمت پشتی با جلویی از هماهنگی خوبی برخوردار است.چراغ های پشتی بر خلاف طراحی ترند و روز جهان، متصل نیستند.نمای عقب آئرا سدان تا حدودی یادآور پورشه تایکان است.

بیشتر بخوانید:

هامر نو ارتش آمریکا با ظاهر و باطنی کاملا متفاوت/ عکس

وانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار/ عکس

تمام درب های آئرا سدان به سمت بالا می روند که مجذوب کنندهیت و خاص بودن خودرو را چند برابر نمایند.به کار بردن عوامل مجذوب کننده و منحصر به فردی که خودرو را در قیاس با رقبایش برتر نشان دهد، از سیاست های مهمی است که خودروسازان به کار می برند.

قبل از ورود به کابین خودرو، حدس زده می شد که با تعداد زیادی نمایشگر روبه رو باشیم.نمایشگر عریض بالایی، به جهت نشان دادن نمای آینه بغل، به 3 قسمت تقسیم شده است.

نمایشگر پایینی هم دارای کنترلرهایی است که دیگر به صورت فیزیکی وجود ندارند.فرمان خودرو ترکیبی از فرمان یوغ مانند و دی-کات است.

آئرا تا به امروز اطلاعات زیادی درباره پیشرانه این خودرو ارائه نداده است؛اما طبق گفته این شرکت، بسته باتری این خودرو ساخته میبا باتری سیستمز بوده و تا 800 کیلومتر مسافت را پس از هربار شارژ طی می نماید.

احتمالا پیشرانه سه گانه چهارچرخ محرک، مشابه آنچه در مدل کراس اور به کار رفته، با قدرت حدود 800 اسب بخار را در نسخه سدان خواهیم دید.طبق گفته آئرا، این دو خودرو تا سال 2026 رسما وارد آمریکا و اروپا خواهند شد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این خودروی برقی تهدیدی برای تسلا و پورشه است، عکسهامر تازه ارتش آمریکا با ظاهر و باطنی کاملا متفاوت، عکسوانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی برقی تهدیدی برای تسلا و پورشه است، عکسهامر تازه ارتش آمریکا با ظاهر و باطنی کاملا متفاوت، عکسوانت 60 میلیارد تومانی مرسدس بنز، یک هیولای تمام عیار، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید