زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی معین شد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، پرسپولیس در هفته نخست بازی ها مصاف با آلومینیوم اراک را بدون حضور تماشاگر دراستادیوم آزادی برگزار کرد و حالا استقلال هم در هفته دوم بازی ها باید بدون حضور تماشاگر میزبان تیم ملوان باشد.

زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی معین شد

بر اساس اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی بار دیگر می توانند به ورزشگاه آزادی برگردند. البته با توجه به حجم بازسازی هایی که در دستور کار قرار گرفته، برای دربی حضور تماشاگران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی 100 درصدی نخواهد بود و همچون فصل گذشته تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه آزادی با محدودیت های قابل توجهی همراه خواهند بود. ورزشگاه آزادی این بار در دست بازسازی جدی قرار گرفته است.

بعد از آنالیز سکو های ورزشگاه آزادی در طبقه اول و دوم از سوی کارشناسان دادگستری فصل گذشته اعلام شد استفاده از طبقه دوم ممنوع است. شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی امیدوار است این بار با بازسازی هایی که انجام می دهد این ورزشگاه در یکی دو سال آینده به طور کامل مورد استفاده قرار گیرد و خطرات احتمالی دیگر تماشاگران را تهدید نکند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید