نکته ای که پرسپولیس باید درباره یورگن لوکادیا رعایت کند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خاتمه رافت در خصوص عملکرد پرسپولیس در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر، گفت: با توجه به تغییراتی که سال جاری در تیم رخ داد، نگرانی بابت مسابقات اول وجود داشت، چرا که در تمام خطوط و حتی روی نیمکت تغییرات زیادی داشتیم. از طرفی یحیی گل محمدی به خاطر محرومیت همراه تیم نبود. این ها باعث شد تا تیم در دو بازی اول پرسپولیس برنده نباشد. در چهار بازی بعد تیم خودش را پیدا کرد و الان هم صدرنشین است.

نکته ای که پرسپولیس باید درباره یورگن لوکادیا رعایت کند

وی در خصوص نفراتی که به تازگی به تیم اضافه شدند، اضافه نمود: نفراتی که جذب شدند، کیفیت فنی خوبی را ارائه دادند و در نهایت هم اینم موضوع باعث شد تا تیم الان صدرنشین باشد.

مهاجم اسبق سرخپوشان در رابطه با عملکرد خوب یورگن لوکادیا اضافه نمود: مقداری بابت آمادگی جسمانی نگران بودم، اما او رفته رفته خودش را به شرایط آرمانی رساند و نشان داد که بازیکن بازیکن با کیفیت و توانمندی است. او خودش را ثابت کرد.

وی در رابطه با جذب شیخ دیاباته توضیح داد: نگاه ها در پرسپولیس الان به سمت لوکادیا است. با این حال اگر شیخ شرایطی مانند زمان حضورش در استقلال را داشته باشد، پیروز خواهد شد، اما حضور در لیگ های عربی باعث افت بازیکن می گردد. امیدوارم او هم هر چه زودتر خودش را نشان دهد و بدنش را آماده کند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید نمود: طرفداران درخواست تمدید قرارداد با لوکادیا را دارند، اما مسوولان باشگاه به یک نکته توجه نمایند. تجربه نشان داده در بعضی اوقات ما بازیکنان خارجی خوبی می گیریم، اما در پرداخت مطالبات به مشکل می خوریم. وقتی بازیکن توانمندی اش را نشان می دهد، اما باشگاه به تعهداتش عمل نمی کند، بازیکن دچار افت روحی می گردد. بازیکنان داخلی صبر دارند، اما خارجی ها حرفه ای به موضوع نگاه می نمایند. مسوولان باشگاه اجازه ندهند به خاطر مسائل اقتصادی بازیکن افت کند.

رافت در خصوص کیفیت لیگ سال جاری و البته تیم های مدعی تاکید نمود: پرسپولیس مانند سال های اخیر مدعی اصلی قهرمانی است. از طرفی دیگر سپاهان، استقلال تراکتور و گل گهر هم دیگر مدعیان هستند. فولاد هم تیمی است که امتیازات خوبی گرفته است. تیم های دیگر برای وسط جدول کوشش می نمایند. در چند سال اخیر شرایط همین گونه بوده و امیدوارم سال به سال بهتر گردد.

وی در خصوص حضور مربیان خارجی در لیگ ایران هم گفت: مربیان خارجی مانند مورایس، بردیف و ساپینتو حضورشان در لیگ ایران باعث بالا رفتن کیفیت لیگ می گردد، اما فوتبال ایران احتیاج به زیر ساخت هم دارد.

منبع: فرارو

به "نکته ای که پرسپولیس باید درباره یورگن لوکادیا رعایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکته ای که پرسپولیس باید درباره یورگن لوکادیا رعایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید