اعتراف بزرگ یک پرسپولیسی قبل از دربی؛ استقلالی ها با این کار ترس را به جان پرسپولیس می اندازند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مهاجم سابق پرسپولیس گفت در خصوص کیفیت تاکتیکی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و با شرایط ویژه ای به ملاقات دربی می آید.

اعتراف بزرگ یک پرسپولیسی قبل از دربی؛ استقلالی ها با این کار ترس را به جان پرسپولیس می اندازند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا امیرحسین اصلانیان درباره فزونی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: هفته بسیار خوبی برای تیم های صدر جدول رقم خورد، چون توانستند رقیبان شان را شکست بدهند و همچنان رقابت بین سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس داغ بماند. پرسپولیس مقابل مس کرمان بازی را منطقی شروع کرد، اما بعد از گل اول مس، شانس آورد که گل دوم و تساوی را دریافت نکرد. روی یک اتفاق مهاجم مس ضربه ای را زد که به تیرک خورد و اگر در آن لحظات پرسپولیس گل می خورد ورق بازی برمی گشت و دیگر نمی شد کاری برای پیروزی انجام داد.

وی اضافه نمود: پرسپولیس به برترین شکل از فرصت هایش مقابل مس استفاده کرد. نکته حیاتی که برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد این است که فورواردها بیشتر از قبل به در موقعیت سازی، گرفتن پنالتی و فزونی تیم یاری می نمایند. بعلاوه در ملاقات با مس کرمان، بازیکنی از پرسپولیس کارت زرد نگرفت تا ملاقات دربی مقابل استقلال از دست بدهد، با این شرایط به طور حتم بازی بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

*دربی باید برنده داشته باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه ملاقات پرسپولیس و استقلال 6 امتیازی و برای هر دو تیم بسیار مهم است، مطرح نمود: دو تیم در یک حد و مقدار هستند و روی کاغذ نمی گردد گفت کدام تیم برنده است، ولی هر تیمی که بهتر از فرصت های خود استفاده کند برنده خواهد شد. هر تیمی که دربی را ببرد می تواند نگاه ویژه ای برای رسیدن به سکوی قهرمانی داشته باشد. از سوی دیگر پرسپولیسی ها امیدوار هستند که در 4 بازی به جای مانده سپاهان امتیاز از دست بدهد. هر چند سپاهان تیم خوبی است، اما 2 هفته قبل در تبریز مقابل تراکتور امتیاز از دست داد. دربی نباید تساوی گردد، چون به نفع سپاهان تمام خواهد شد و باید برنده داشته باشد.

کارشناس فوتبال در خصوص کیفیت تاکتیکی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و با شرایط ویژه ای به ملاقات دربی می آید. در ملاقاتهایی که از آن ها دیدیم، خیلی خوب پرس می نمایند، بر همین اساس پرسپولیس باید مواظب پرس از جلوی بازیکنان استقلال باشد و به هیچ عنوان به بازیکنان سرعتی استقلال فضا ندهد.

*هیچ وقت ندیده بودم بازیکنان یک تیم اینقدر با دوندگی زیاد، حریف را از جلو پرس نمایند

وی در ادامه گفت: بازیکنان استقلال بازی به بازی هماهنگ تر و خیلی خوب حرکت کردند و بسیار رو جلو بازی می نمایند. در ملاقات مقابل طرفدار، یکی از بازی های خوب چند سال اخیر لیگ بود که هیچ وقت ندیده بودم که بازیکنان یک تیم اینقدر با دوندگی زیاد، حریف را از جلو پرس نمایند. آبی پوشان بازیکنان طرفدار را در توپ های دوم تحت فشار می گذاشتند تا توپ را از دست بدهند و پشت سر هم خلق موقعیت و رسیدن به گل ایجاد شد و در نهایت توانستند 6 گل بزنند.

اصلانیان در انتها گفت: این روش بازی از استقلال، ترس را برای بازیکنان پرسپولیس ایجاد می نماید. باید بسیار مواظب باشند در یک سوم خط دفاعی به هیچ عنوان در ارسال پاس ها به کنارها و هافبک های وسط دچار اشتباه نشوند، چون قطع توپ به وسیله بازیکنان سرعتی استقلال، خیلی سریع به خلق موقعیت تبدیل می گردد. باید دید کادر فنی پرسپولیس چه تاکتیکی در نظر خواهد گرفت تا بتوانند موقعیت سازی نمایند و به گل برسند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اعتراف بزرگ یک پرسپولیسی قبل از دربی؛ استقلالی ها با این کار ترس را به جان پرسپولیس می اندازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف بزرگ یک پرسپولیسی قبل از دربی؛ استقلالی ها با این کار ترس را به جان پرسپولیس می اندازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید