ریلمی GT Neo3 تراشه ای مخصوص بهبود فریم ریت بازی ها خواهد داشت

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، شرکت ریلمی 4 روز دیگر از گوشی GT Neo3 رونمایی می نماید که قرار است با چیپست دایمنسیتی 8100 راهی بازار گردد. پردازنده درون این چیپست از 4 هسته A78 با سرعت 2.85 گیگاهرتز و 4 هسته A55 با سرعت 2.0 گیگاهرتز بهره می برد. بعلاوه Mali-G610 MC6 به عنوان پردازنده گرافیکی آن انجام وظیفه می نماید. اما طبق اعلام یکی از مدیران ارشد این شرکت، گوشی GT Neo3 از یک چیپ اختصاصی هم بهره می برد که با یاری رساندن به پردازنده گرافیکی می تواند عملکرد بازی ها را بهبود ببخشد.

ریلمی GT Neo3 تراشه ای مخصوص بهبود فریم ریت بازی ها خواهد داشت

این چیپ می تواند فریم ریت بازی ها را به 120 فریم در ثانیه برساند تا حداکثر رفرش ریت نمایشگر مورد استفاده قرار بگیرد. باید خاطرنشان کنیم این نخستین باری نیست که یک گوشی هوشمند از چنین رویکردی استفاده می نماید. به عنوان مثال گوشی iQOO 9 هم از چنین قابلیتی بهره می برد ولی این گوشی با اسنپدراگون 888 پلاس راهی بازار شده است. اما حالا ریلمی نخستین شرکتی است که این ایده را در یک گوشی مبتنی بر چیپست ساخت مدیاتک عملی نموده است.

ریلمی بعد از افشای طراحی پنل پشتی این گوشی، چند پوستر تازه منتشر نموده که در آن ها می توانیم طراحی پنل جلویی این گوشی را هم مشاهده کنیم. حفره این نمایشگر در بخش مرکزی قسمت فوقانی قرار گرفته و اطراف صفحه نمایش هم حاشیه های بسیار باریکی دیده می گردد. البته مانند بسیاری از گوشی های میان رده، ضخامت حاشیه قرار گرفته در بخش پایینی نمایشگر اندکی ضخیم تر از بخش های دیگر محسوب می گردد.

با توجه به اینکه ریلمی GT Neo3 یک گوشی گیمینگ محسوب می گردد، این شرکت برای کنترل گرما رویکرد تازهی را اتخاذ نموده تا گرمای تولیدی به برترین شکل مدیریت گردد. همانطور که در پوسترهای منتشر شده می توانید ببینید، ماژول دوربین در قسمت بالایی سمت چپ آن قرار گرفته و از یک سیستم دوربین سه گانه بهره می برد. در این سیستم دوربین، یک لنز در قسمت بالایی و دو لنز دیگر در زیر آن تعبیه شده اند. بعلاوه فلش LED بین این لنزها به چشم می خورد. گفته می گردد دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی ساخت سونی است و در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی انجام وظیفه می نمایند. ضمناً نباید بهره گیری از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم.

این گوشی قرار است با نمایشگر 6.7 اینچی امولد مبتنی بر رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 120 هرتز راهی بازار گردد. با توجه به اینکه گوشی های گیمینگ انرژی زیادی را مصرف می نمایند، برای این نوع گوشی ها سرعت شارژ اهمیت دوچندانی دارد. خوشبختانه ریلمی برای تازهترین گوشی خود سرعت شارژ 150 وات را در نظر گرفته که می تواند در عرض فقط 5 دقیقه شارژ باتری را از 0 به 50 درصد برساند. در نهایت بار دیگر باید خاطرنشان کنیم که فقط 4 روز دیگر در تاریخ 2 فروردین شاهد رونمایی از این گوشی مجذوب کننده خواهیم بود.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ریلمی GT Neo3 تراشه ای مخصوص بهبود فریم ریت بازی ها خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی GT Neo3 تراشه ای مخصوص بهبود فریم ریت بازی ها خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید