روشنایی نمایشگر گلکسی S24 اولترا رکوردشکنی خواهد نمود

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، دو روز قبل اعلام شد که سامسونگ میخواهد برای گلکسی S24 اولترا از نمایشگر تخت استفاده کند و دیگر شاهد استفاده از نمایشگر مبتنی بر لبه های خمیده نخواهیم بود. حالا یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری Ice Universe در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد، اعلام نموده که روشنایی نمایشگر این گوشی، رکورد جدیدی ثبت خواهد نمود.

روشنایی نمایشگر گلکسی S24 اولترا رکوردشکنی خواهد نمود

به طور معین، به نظر می رسد کاربران این گوشی می توانند از حداکثر روشنایی نمایشگر 2200 نیت استفاده نمایند که عدد به شدت بالایی برای نمایشگر یک گوشی محسوب می گردد. برای مقایسه باید به حداکثر روشنایی 1750 نیت گلکسی S23 اولترا اشاره کنیم که آن هم نمایشگر بسیار روشنی است. بنابراین اگر این شایعه صحت داشته باشد، جذابیت نمایشگر گلکسی S24 اولترا دوچندان می گردد.

از سوی دیگر، همین افشاگر اعلام نموده که ضخامت حاشیه های نمایشگر این گوشی در حد و مقدار نمایشگر A54 است و این اصلا خبر خوبی برای پرچم دار گران قیمت سامسونگ نیست. ضمناً همانطور که در تصویر زیر می توانید ببینید، حاشیه های نمایشگر این گوشی قرار نیست هم مقدار باشند و در سمت راست و چپ، با حاشیه های ضخیم تری روبرو می شویم.

دقیقا معین نیست که چرا سامسونگ تصمیم گرفته حاشیه های نمایشگر را افزایش دهد و از این مهم تر، برای آن ها از مقدار های مختلفی استفاده کند. در این زمینه می توانیم به گوشی های آیفون اشاره کنیم که حاشیه های اطراف نمایشگر آن ها هم مقدار هستند و حتی شرکت ناتینگ هم ثابت نموده که در یک گوشی نه چندان گران قیمت هم امکان عملی کردن این معینه وجود دارد.

با توجه به این تغییرات، نسبت نمایشگر به پنل جلویی گلکسی S24 اولترا عدد ناامیدنماینده 88 درصد خواهد بود که بعد از گلکسی S10 عرضه شده در سال 2019، پایین درصد در بین پرچم داران سامسونگ به شمار میرود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "روشنایی نمایشگر گلکسی S24 اولترا رکوردشکنی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشنایی نمایشگر گلکسی S24 اولترا رکوردشکنی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید