رایزنی با معاون اول رئیس جمهور برای وصول مطالبات شهرداری اهواز

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خبرنگاران/خوزستان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: رایزنی و مکاتبه با معاون اول رئیس جمهور و استاندار ویژه برای وصول مطالبات شهرداری ادامه دارد.

رایزنی با معاون اول رئیس جمهور برای وصول مطالبات شهرداری اهواز

علی مدد هاشم پور از مکاتبات با معاون اول رئیس جمهور و استاندار ویژه خوزستان برای وصول مطالبات شهرداری خبر داد و گفت: در راستای وصول مطالبات و کسب درآمدزایی، مبحث آموزش، برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت سایر نهادها بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش گردش 360 به دور دنیا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، وی اندازه مطالبات شهرداری را قریب به یک هزار و 700 میلیارد تومان ارزیابی کرد و اضافه کرد: برنامه ریزی جهت دستیابی و وصول مطالبات از طریق ممیزی املاک، سیستمی کردن امورات، مشارکت با بخش خصوصی، به روز رسانی مال الاجاره املاک شهرداری و همچنین کسب درآمد از طریق سازمان ها در دستور کار قرار گرفت.

وی شهرداری را نهادی عمومی و غیر دولتی برشمرد و گفت: در صورتی که دستگاه ها و مردم عوارض را به موقع پرداخت نکنند امکان خدمات رسانی با مشکل روبرو خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی در انتها خاطرنشان کرد: به منظور وصول مطالبات، مکاتباتی با معاون اول رئیس جمهور و استاندار صورت گرفت و درخواست پرداخت مطالبات داده شده است.

نوزدهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز امروز (27 آذرماه) به ریاست علی مدد هاشم پور و با حضور اعضای کمیسیون سیدمحمدجوادرضوی، سید محمدعلی پورموسوی، سیاوش محمودی و حمید دغاغله برگزار شد.

در این جلسه آذربایجانی معاون اقتصادی اقتصادی، عشیری دبیر کمیسیون ماده 100 و حزبائیان دبیر کمیسیون ماده 77 به عنوان مدعوین حضور داشتند.

این کمیسیون با دستور کار ارائه گزارش از طریق مدیر اداره درآمد شهرداری اهواز در خصوص وصول مطالبات از محل درآمدهای کمیسیون ماده 100 و کمیسیون ماده 77 و بررسی شرایط وصول مطالبات و درآمدزایی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رایزنی با معاون اول رئیس جمهور برای وصول مطالبات شهرداری اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی با معاون اول رئیس جمهور برای وصول مطالبات شهرداری اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید