راه اندازی اولین هنرستان کشاورزی در شهرستان گلپایگان

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، اولین هنرستان کشاورزی در سال تحصیلی آینده با همکاری آموزش و پرورش درشهرستان گلپایگان راه اندازی می گردد.

راه اندازی اولین هنرستان کشاورزی در شهرستان گلپایگان

محسن دادار رییس مرکز تحقیقات وآموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در دومین همایش منطقه ای ایستگاه تحقیقات و آموزش کشاورزی که با عنوان راه چاره های افزایش فراوری شیر در گله های گاو شیری در دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان برگزار گردید، گفت: با راه اندازی هنرستان کشاورزی زمینه ارتقای سطح علمی و دانش کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی فراهم می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی گلپایگان نیز گفت: شهرستان گلپایگان قطب فراوری لبنیات دراستان اصفهان است و روزانه 200 تن شیر خام در این شهرستان فراوری می گردد و با برگزاری دومین همایش منطقه ای ایستگاه تحقیقات و آموزش کشاوری دامداران و کشاورزان با جدیدترین روش های پرورش دام و افزایش فراوری شیر آشنا شدند.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه دستاورد های کشاورزی شهرستان گلپایگان گشایش یافت و فراوری کنندگان بخش کشاورزی محصولات و دستاور های خود را به دیدن گذاشتند.

بعلاوه در دومین همایش منطقه ای ایستگاه تحقیقات و آموزش کشاورزی از کتاب سیمای پوشش گیاهی شهرستان گلپایگان به نویسندگی محمد تقی فیضی از نویسندگان شهرستان گلپایگان رونمایی و از نویسنده این کتاب تقدیر شد.

در این کتاب در 607 صفحه و 4 فصل به معرفی پوشش گیاهی و طبیعت و جاذبه های گردشگری گلپایگان پرداخته شده است.

گردش 360 به دور دنیا اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی اولین هنرستان کشاورزی در شهرستان گلپایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اولین هنرستان کشاورزی در شهرستان گلپایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید