دامغان 10 کتابخانه عمومی دارد، عضویت 6 هزار نفر

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، آزاده امینیان در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در دامغان، ضمن بیان اینکه در شهرستان دامغان 10 کتابخانه عمومی وجود دارد، ابراز کرد: در مجموع شش هزار نفر از مردم دامغان در این کتابخانه ها عضویت داشته و از خدمات آنها بهره مند می شوند.

دامغان 10 کتابخانه عمومی دارد، عضویت 6 هزار نفر

وی با بیان اینکه مردم استقبال خوبی از کتابخانه های شهری و روستایی دارند، اضافه کرد: مردم دامغان نزدیک به 40 هزار جلد کتاب از کتابخانه های عمومی به امانت گرفته اند.

رئیس کتابخانه های عمومی دامغان از اجرای برنامه های ترویجی برای توسعه فرهنگ مطالعه در این مجموعه اطلاع داد و اعلام کرد: این برنامه ها به خصوص در ایام تابستان در تمام کتابخانه ها در دست اجرا است.

امینیان با بیان اینکه پنج هزار کتاب صوتی یا کتاب گویا در مجموعه کتابخانه های عمومی دامغان وجود دارد، گفت: کوشش شده تا آرشیو غنی از سلیقه های مختلف در مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان گرد هم بیاید.

وی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی دامغان مجموعاً 211 هزار جلد کتاب دارند، گفت: توسعه کتابخانه ها و تجهیز این اماکن، تقویت هر چه بیشتر منابع، اجرای برنامه های فرهنگی و ... در زمره مباحثی است که در مجموعه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان مطرح می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دامغان 10 کتابخانه عمومی دارد، عضویت 6 هزار نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامغان 10 کتابخانه عمومی دارد، عضویت 6 هزار نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید