خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از شهر جدید اندیشه تهران

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، شهر اندیشه تهران در موقعیت 30 کیلومتری تهران، 7 کیلومتری جنوب شرقی کرج و 3 کیلومتری شمال شهریار قرار گرفته است. این شهر با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران ساخته شده است. مسافران بسیاری در این منطقه هستند که برای کار و تحصیل بایستی به شهرهای دیگر سفر نمایند و برای سفر از شهر جدید اندیشه به سایر شهرها احتیاج از طریق نقلیه مطمئن و ایمن دارند که هزینه زیادی نیز نداشته باشد. سفر با اتوبوس یکی از راه های آسان، سریع و مقرون به صرفه جهت سفر از شهر اندیشه است.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از شهر جدید اندیشه تهران

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از شهر جدید اندیشه تهران

امروزه خصوصا پس از آغاز بحران کرونا خرید اینترنتی به جز جدا ناپذیر زندگی هر فردی تبدیل شده است. این موضوع در خرید بلیط اتوبوس نیز صدق می نماید. برای خرید بلیط اتوبوس از شهر اندیشه دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ترمینال اندیشه نیست. شرکت های مسافربری بسیاری در سامانه بازارگاه عضو می باشند و شما به راحتی با انتخاب مقصد و تاریخ سفر خود می توانید بلیط اتوبوس خود را به صورت آنلاین در سایت بازارگاه بخرید.

بلیط اتوبوس تخفیف دار از مبدا شهر اندیشه

روزانه سرویس های اتوبوسی بسیاری از شهر اندیشه حرکت می نماید و شما می توانید از بین آنها سرویس اتوبوسی دلخواه خود را انتخاب کنید. امکان خرید بلیط اتوبوس از شهر اندیشه به اصفهان، رشت، رودسر، زنجان، قم، کرمانشاه، کلاچای، کنگاور، لاهیجان، لنگرود، همدان، اراک، اندیمشک، اهواز، بروجرد، تبریز، خرم آباد در سایت بازارگاه فراهم شده است. این سرویس ها توسط شرکت مسافربری آسیا سفر اندیشه راه اندازی شده است.

یکی از مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از شهر اندیشه در سایت بازارگاه این است که می توانید بلیط خود را همراه با تخفیف و ارزان تر بخرید. برای خرید بلیط تخفیف دار کافیست عبارت bazargah را در کادر مربوط به کوپن تخفیف بنویسید و بلیط خود را ارزان تر بخرید.

خرید بلیط اتوبوس از اپلیکیشن بازارگاه

با دانلود و نصب اپلیکیشن بازارگاه بر روی تلفن همراه خود می توانید بلیط اتوبوس خود از شهر اندیشه به مقصد دلخواه را از اپ بازارگاه خرید کنید.

علاوه بر امکان خرید بلیط اتوبوس، اجاره اتوبوس دربستی و ارسال بار به صورت اینترنتی توسط اتوبوس به مقصد دلخواه شما در سایت و اپلیکیشن بازارگاه فراهم شده است.

بازارگاه بازاری برای رفاه مسافران

منبع: همگردی

به "خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از شهر جدید اندیشه تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از شهر جدید اندیشه تهران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از شهر جدید اندیشه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید