خبرنگاران 2270 واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلفات کرونایی پلمب شدند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری قزوین گفت: 2270 واحد صنفی در استان تا به امروز به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد کرونا و عدم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده اند.

خبرنگاران 2270 واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلفات کرونایی پلمب شدند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، محمد افشار شامگاه پنج شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا قزوین اضافه نمود: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز 166 هزار بازدید از واحدهای صنفی استان به عمل آمده است.

این مسوول گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته گذشته در سطح استان قزوین به 79 درصد رسیده که باید این میزان به 90 درصد برسد تا بتوان نسبت به مقابله با کرونا امیدوار شد.

وی بیان نمود: با توجه به آنالیز های انجام شده در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در صندلی های سوخت و معابر 63 درصد، رستوران ها 72 درصد، سوپرمارکت ها 78 درصد، نانوایی ها 78 درصد و مطب پزشکان 81 درصد است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر شهرستان قزوین و بوئین زهرا در شرایط قزمز کرونایی، شهرستان البرز در شرایط نارنجی و شهرستان آبیک در شرایط زرد قرار دارند این در حالی است که شهرستان تاکستان جزو شهرستان های بحرانی درخصوص میزان ابتلا به کرونا در سطح کشور به شمار می رود و در شرایط سیاه کرونایی قرار گرفته است.

محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین نیز در ادامه این جلسه گفت: به منظور کنترل شیوع کرونا در شهرستان، شهر قزوین به سه منطقه و 47 بلوک تقسیم شده که مسئولیت هر منطقه را یکی از معاونین فرمانداری برعهده دارد و از هر سازمان اجرایی و نظارتی نیز یک تیم در هر منطقه حضور دارند.

وی توضیح داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده به منظور کنترل کرونا کلیه فعالیت های واحدهای صنفی با جدیت رصد می گردد این در حالی است که دستورالعمل هایی نیز به واحدهای صنفی ابلاغ شده که ملزم به اجرای آن هستند، از جمله این مصوبات می توان به تعطیلی واحدهای صنفی از ساعت 18 اشاره نمود.

فرماندار شهرستان قزوین تاکید نمود: همزمان با آغاز اجرای مصوبات جدید ستاد کرونا واحدهای صنفی که دستورالعمل های ستاد را نادیده گرفته و سلامت شهورندان را به خطر بیاندازند برخورد قضایی می گردد، به همین منظور نیز در روز گذشته 17 واحد صنفی در دو شهر شهرستان قزوین پلمپ شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 2270 واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلفات کرونایی پلمب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2270 واحد صنفی در قزوین به دلیل تخلفات کرونایی پلمب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید