حذف دو ماده از قانون هوای پاک در روزهای آلوده ایران!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، همزمان با آلودگی هوا در بسیاری از کلانشهرهای ایران دو ماده از قانون هوای پاک حذف و دچار تغییر شده است. قانون هوای پاک در سال 1396 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد اما طبق آخرین گزارش دیوان محاسبات تنها 10 درصد آن اجرا به طور کامل شده است.

حذف دو ماده از قانون هوای پاک در روزهای آلوده ایران!

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

گردش 360 به دور دنیا ؛ زینب رحیمی تهران هفته پیش را در شرایط قرمز گذراند. هفت روز پی در پی هوای تهران برای همه گروه های سنی ناسالم بود. امروز هم هوای این شهر برای گروه های حساس ناسالم است. پیش بینی می گردد که در روزهای آینده باز هم شاهد افزایش شاخص های آلاینده در تهران باشیم.

افزون بر این هفته گذشته اراک از شرایط قرمز هوا عبور نموده و وارد شرایط بنفس و بسیار خطرناک شد. بعلاوه هفته قبل در خوزستان طی تنها یک شبانه روز بیش از 600 نفر بدلیل آلودگی هوا به مراکز درمانی مراجعه کردند.

هوای تهران، البرز، اراک، خوزستان، اصفهان، تبریز و چندین شهر بزرگ و کوچک دیگر آلوده است. در چنین شرایطی دو ماده از قانون هوای پاک دچار حذف و تغییر شد.

در گزارش ویدیویی پیش رو جزییات این موضوع تشریح داده شده است.

قانون هوای پاک در سال 1396 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد اما طبق آخرین گزارش دیوان محاسبات تنها 10 درصد آن اجرا به طور کامل شده است.

در شرایطی که هوای کلانشهرهای ایران به طور بی سابقه ای آلوده شده دو ماده از قانون هوای پاک حذف و دچار تغییر شده است.

منبع: عصر ایران

به "حذف دو ماده از قانون هوای پاک در روزهای آلوده ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف دو ماده از قانون هوای پاک در روزهای آلوده ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید