جدیدترین آمار جهانی کرونا، بیش از 220 میلیون مبتلا تا به امروز

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از 40.7 میلیون مبتلا و بیش از 664 هزار قربانی همچنان در صدر لیست کشورهای درگیر با بیماری کووید-19 واقع شده است.

جدیدترین آمار جهانی کرونا، بیش از 220 میلیون مبتلا تا به امروز

تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 ناشی از کروناویروس تازه در جهان تا به امروز به 220 میلیون و 647 هزار و 541 نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و 567 هزار و 424 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری هم تأیید شده است.

به گزارش ایسنا، بعلاوه 197 میلیون و 149 هزار و 966 نفر از مبتلایان به کووید - 19 تا به امروز بهبود یافته اند.

فرایند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-19 که تا به امروز در 221 کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در جهان قربانی می گیرد.

بر اساس آمارهای جهانی، آمریکا با بیش از 40.7 میلیون مبتلا و بیش از 664 هزار قربانی همچنان در صدر لیست کشورهای درگیر با بیماری کووید-19 واقع شده است.

هند هم با آمار بیش از 32.9 میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ مقدار ابتلا واقع شده است و آمار مبتلایان به کووید-19 در برزیل هم از 20.8 میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین تعداد مبتلایان است بعلاوه پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از 582 هزار و هند با بیش از 440 هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کووید -19 را در این لیست جهانی گزارش داده اند.

بنابر جدول به روز شده در پایگاه اطلاع رسانی ورلداُمتر، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در 10 کشوری که طبق گزارش های رسمی بالاترین آمارها را تا به امروز داشته اند تا صبح امروز (شنبه) به ترتیب به توضیح زیر است:

بر اساس این لیست، روسیه هم با گذشتن از آمار 185 هزار جانباخته تا به امروز بیشترین تلفات کرونا را در بین کشورهای اروپایی داشته است.

به گزارش ایسنا، براساس آمار فوق در حال حاضر در 15 کشور، تعداد مبتلایان از رقم سه میلیون نفر عبور نموده است و پس از ایالات متحده، هند و برزیل - که همچنان سه کشور رکورددار تعداد مبتلایان در جهان هستند - کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه، آرژانتین، ایران، کلمبیا، اسپانیا، ایتالیا، اندونزی، آلمان و مکزیک هم بیش از سه میلیون مبتلا را ثبت نموده اند.

منبع: عصر ایران

به "جدیدترین آمار جهانی کرونا، بیش از 220 میلیون مبتلا تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین آمار جهانی کرونا، بیش از 220 میلیون مبتلا تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید