فیلم جدید نولان خارج از آمریکا رونمایی می گردد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، بر اساس اعلام کمپانی برادران وارنر، فیلم جدید اِنگاره (Tenet) ابتدا در 70 کشور خارجی و پس از آن در آمریکا اکران می گردد.

فیلم جدید نولان خارج از آمریکا رونمایی می گردد

به گزارش گروه فرهنگی گردش 360 به دور دنیا به نقل از هالیوود ریپورتر، با توجه به ادامه بحران شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها در لس آنجلس و نیویورک، اکران فیلم اِنگاره به کارگردانی کریستوفر نولان به روشی غیرمتداول با سایر فیلم های مهم هالیوودی از تاریخ 26 اوت در 70 کشور خارجی شروع میگردد و پس از یک هفته و از سوم سپتامبر نیز در آمریکا کلید می خورد.

تاریخ جدید اکران فیلم اِنگاره یک هفته پس از اعلام کمپانی برادران وارنر برای خارج کردن این فیلم از برنامه اکران معین شده است و این فیلم با وجود ادامه بحران کرونا نمی تواند برای اکران همزمان دنیای در آمریکا و دیگر کشورهای دنیا بیش از این منتظر بماند.

این فیلم ابتدا قرار بود در تاریخ 17 می اکران گردد تا اولین فیلم مهمی باشد که پس از بازگشایی سالن های سینما به نمایش گذاشته می گردد اما ادامه فرایند افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا تاریخ اکران آن را به 31 جولای تغییر داد و در نهایت بحران دنیای کرونا تاریخ اکران این فیلم را به 12 اوت تغییر داده بود.

ادامه فرایند تعطیلی سینماهای لس آنجلس و نیویورک تا تاریخ سوم سپتامبر به این معنا خواهد بود که فیلم اِنگاره ناگزیر به شروع اکران در آمریکا بدون سینماهای این دو منطقه مهم است. تا به امروز دولت محلی و مسئولان بهداشتی در 30 ایالت آمریکا اعلام نموده اند سینماها میتوانند فعالیت خود را مجددا شروع نمایند.

استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، روسیه، اسپانیا و بریتانیا از مهم ترین بازارهای خارجی هستند که فیلم اِنگاره (Tenet) را اکران خواهند کرد و زمان اکران این فیلم در چین به عنوان دومین بازار عظیم سینمایی دنیا هنوز مشخص نشده است.

در این فیلم که با هزینه 200 میلیون دلاری فراوری شده، جان دیوید واشنگتن، مایکل کین، کنت برانا، رابرت پتینسون و الیزابت دبیکی به ایفای نقش پرداخته اند و از دوربین ها و لنزهای IMAX برای ساخت آن استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فیلم جدید نولان خارج از آمریکا رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدید نولان خارج از آمریکا رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید