تمهیدات شهرداری تهران برای اقامه نماز آدینه فردا

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تهران (پانا) - شورای سیاستگذاری ائمه آدینه چندی پیش خاطرنشان کرد که با استعلام شرایط شیوع کرونا از ستاد ملی مقابله با کرونا، پس از حدود 20 ماه این هفته در تهران نماز آدینه برگزار می گردد. برهمین اساس مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران و سخنگوی سازمان آتش نشانی اقدامات لازم برای اقامه نماز آدینه را تشریح کردند.

تمهیدات شهرداری تهران برای اقامه نماز آدینه فردا

اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران درباره اهم اقدامات اجرا شده برای برگزاری نماز آدینه در دانشگاه تهران، بیان نمود: نیروهای خدماتی در هفته جاری پاکسازی محوطه داخل دانشگاه تهران را انجام داده اند. بعلاوه عوامل خدماتی مسیرهایی که به دانشگاه تهران منتهی می شوند را به صورت کامل پاکسازی نموده اند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران بیان کرد: آذین بندی و نصب پرچم های مرتبط با ماه مبارک ربیع در داخل دانشگاه تهران از درب ورودی تا مقابل گیت ها اجرا شده است.

به گفته عطایی؛ طبق درخواست محلات اطراف دانشگاه تهران، بنر و پرچم هایی با موضوع برگزاری نماز آدینه پس از یکسال، صب شده است.

وی ضمن اشاره به خدمت رسانی مستمر نیروهای خدماتی در طول سال درخصوص برگزاری نماز آدینه، افزود: باتوجه به اینکه قرار است نماز آدینه پس از مدتها دوباره برگزار گردد، فردا اهمیت ویژه تری خواهد داشت. نیروهای خدماتی مستقر در شهرداری منطقه و نواحی پس از سرانجام نماز آدینه خدمت رسانی لازم (پاکسازی) را انجام خواهند داد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران تأکید کرد که همه اقدامات نظافتی و پاکسازی در داخل دانشگاه تهران و محوطه بیرونی اجرا شده است و هیچ مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

استقرار 6 دستگاه خودرو آتش نشانی در 6 نقطه مختلف

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران نیز درباره اقدامات لازم برای برگزاری نماز آدینه پس از گذشت 20 ماه برای نخستین بار، بیان نمود: فردا 30 مهر، عوامل آتش نشانی در 6 نقطه از معابر اطراف و بخش های داخلی دانشگاه حضور خواهند داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ضمن اشاره به استقرار 6 دستگاه خودرو در این 6 نقطه مختلف، بیان کرد: 14 نفر پرسنل آتش نشانی از ساعاتی قبل از برگزاری نماز آدینه در دانشگاه تهران و محوطه اطراف مستقر خواهند شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، جلال ملکی در سرانجام گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی تا سرانجام اقامه نماز آدینه، تخلیه دانشگاه تهران و عادی شدن تردد در معابر در محل حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تمهیدات شهرداری تهران برای اقامه نماز آدینه فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات شهرداری تهران برای اقامه نماز آدینه فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید