تصاویر میتسوبیشی دلیکا مینی 2023 منتشر شد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، ون میتسوبیشی دلیکا قرار است در سال 2023، پنجاه و پنجمین سالگرد خود را جشن بگیرد و به همین دلیل میخواهد با معرفی یک مدل جمع وجور، زیست بوم محصولات خود را توسعه دهد. این خودروی تازه یک مینی ون جعبه ای شکل بوده که اخیراً میتسوبیشی تصاویر رسمی آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. آن طور که گفته می گردد قرار است که میتسوبیشی دلیکا مینی 2023 در نمایشگاه توکیو اتو سالن در ژانویه سال آینده به کاربران معرفی گردد. مینی ون تازه میتسوبیشی که در تصاویر به رنگ سبز دیده می گردد، احتمالا اواخر 2023 روانه بازار خواهد شد.

تصاویر میتسوبیشی دلیکا مینی 2023 منتشر شد

با توجه به این که این تصاویر تنها یک پیش نمایش از این خودرو هستند، این گروه خودروساز ژاپنی هنوز هیچ اطلاعات رسمی از میتسوبیشی دلیکا مینی 2023 اعلام ننموده است. با این حال گفته می گردد که این مینی ون نو جزو سگمنت Kei Car های بازار ژاپن بوده و احتمالاً از نوترین پلتفرم میتسوبیشی eK بهره می برد. میتسوبیشی اعلام نموده که ون دلیکا مینی مجهز به سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک بوده و در تصاویر رسمی منتشر شده این خودرو لوگو هیبرید روی درب صندوق عقب آن به چشم می خورد.

سل چهارم میتسوبیشی eK که یک kei Car بوده در بازار ژاپن با موتور هیبریدی و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک در اختیار کاربران قرار گرفته و انتظار داریم که میتسوبیشی دلیکا مینی 2023 با همین مشخصات و ویژگی ها عرضه بازار جهانی گردد. میتسوبیشی به علاقه مندان این خودروی نو اعلام نموده که دلیکا مینی 2023 با وجود ظاهری جمع وجور و کوچک، بسیار قوی و سرسخت خواهد بود. این خودرو از طراحی مینی ون های سنتی بهره می برد و درب های آن به صورت کشویی باز و بسته می گردد. نمونه این درب ها در میتسوبیشی eK Space که در حقیقت مدل ریبج شده نیسان روکس Roox است، دیده می گردد.

محصول نو این خودروساز ژاپنی از کوچک ترین صفحه های محافظ زیر بدنه که تا به امروز برای یک خودرو در نظر گرفته شده بهره می برد. چراغ های جلویی این خودرو طراحی دایره ای شکل دارد که تا حد بسیار زیادی یادآور لندروور دیفندر است. قسمت پایین سپرها، رکاب های جانبی و دهانهٔ گلگیرهای میتسوبیشی دلیکا مینی 2023 به رنگ مشکی تزئین شده تا همراه با ستون ها و سقف مشکی، ظاهر یکپارچه تری به این خودرو ببخشد. بعلاوه باید به آرک مربعی شکل چرخ های این مینی ون نیز اشاره کنیم.

آن طور که شنیده می گردد دلیکا مینی با بدنه دورنگ و رینگ های نقره ای به فروش می رسد. در خصوص طراحی بخش پشتی این خودرو باید بگوییم که چراغ های LED این بخش به صورت عمودی طراحی شده اند و یک اسپویلر کوچک هم در این قسمت به چشم می خورد. به طور کلی می توان گفت که طراحی میتسوبیشی موجب شده تا دلیکا مینی 2023 از لحاظ ظاهری نیز جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

شایعات نو حاکی از آن است که مینی ون نو این گروه خودروساز ابعاد یکسانی با میتسوبیشی eK خواهد داشت که بر این اساس، طول این خودرو 3395 میلی متر، عرض آن 1475 میلی متر و فاصله بین دو محور آن نیز 2495 میلی متر خواهد بود. ارتفاع دلیکا مینی 2023 نیز بر اساس مدل آن، بین 1640 تا 1660 میلی متر تخمین زده می گردد. یک پیشرانه سه سیلندر 658 سی سی توربوشارژ بنزینی به همراه یک موتور برقی قدرت مورد احتیاج این خودرو را تأمین می نمایند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT به هر چهار چرخ منتقل می گردد.

در نهایت باید اشاره کنیم که میتسوبیشی اواسط ژانویه سال 2023 در نمایشگاه توکیو اتو سالن از دلیکا مینی 2023 به طور رسمی رونمایی خواهد نمود.

منبع: Motor 1

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر میتسوبیشی دلیکا مینی 2023 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر میتسوبیشی دلیکا مینی 2023 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید