بهروان: کاش مسئله مالکیت استقلال و پرسپولیس زودتر حل می شد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای گفت: حضور نداشتن تیم های ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ضربه بزرگی است.

بهروان: کاش مسئله مالکیت استقلال و پرسپولیس زودتر حل می شد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، غلامرضا بهروان، عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای در مورد صدور مجوز حرفه ای برای تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: 2 تیم استقلال و پرسپولیس مدارکشان که بالای 500 صفحه می گردد را با یاری فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان برای AFC بارگذاری کردند. شرایط صدور مجوز حرفه ای نسبت به سال های گذشته تغییر نموده است و یک شرکت آلمانی خیلی دقیق و ریز مسائل تیم ها را آنالیز می نماید. این شرکت حتی تیرک دروازه ها و نیمکت ها را نیز آنالیز نموده است و این 2 تیم نیز دفاعیه های خود را برای AFC ارسال نموده اند. نهم شهریور ماه امسال مهلت صدور مجوز حرفه ای تمام شده بود و مدیران نو این 2 تیم نیز تازه به این تیم ها آمده اند.AFC شانزدهم دی ماه (ششم ژانویه) نظرش در مورد کسب مجوز حرفه ای به وسیله تیم ها را اعلام خواهد نمود.

او درباره کسب مجوز حرفه ای به وسیله تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعلام کرد: تیم گل گهر سیرجان نیز مدارکی را بارگذاری نموده است، اما صدور مجوز حرفه ای برای این تیم منوط به شرایطی است. تیم تراکتور و بعضی دیگر از تیم ها به صورت ناقص مقداری از مدارکشان را بارگذاری نموده اند، اما تعدادی از تیم ها اصلا مدارکی را بارگذاری ننموده اند.

بهروان درباره اندازه شانس تیم های استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه ای اعلام کرد: این 2 تیم آخرین کوشش هایشان را انجام داده اند و امیدوارم این کوشش ها منجر به نتیجه گردد. تیم های چینی، ژاپنی و سایر کشور ها هم مشکلاتی دارند. 2 تیم استقلال و پرسپولیس سال گذشته تعهد داده بودند که مشکلاتشان را حل نمایند، اما آن ها مشکلاتشان را حل نکردند. فکر می کنم اگر برای این 2 تیم لابی می شد بهتر بود و آقایان نیز کوشش خود را کردند. حضور نداشتن تیم های ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یک ضربه بزرگ است، اما تیم های ما باید ساز و کار های حرفه ای شدن را آماده نمایند و ای کاش مسئله مالکیت این 2 تیم خیلی وقت پیش حل می شد. ما باید به صورت واقعی تیم هایمان را حرفه ای کنیم و اقدامات اجرا شده تمام موارد مد نظر AFC نیست.

بیشتر بخوانید

  • ابوالقاسم پور: واگذاری استقلال و پرسپولیس به وزارت صمت و اقتصاد فایده ندارد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهروان: کاش مسئله مالکیت استقلال و پرسپولیس زودتر حل می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهروان: کاش مسئله مالکیت استقلال و پرسپولیس زودتر حل می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید