برگزاری لیگ اهداف پروازی در شرایط بلاتکلیفی رشته های المپیکی!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، فدراسیون تیراندازی در شرایطی قصد راه اندازی لیگ اهداف پروازی (بعد از 8 سال) را دارد که هنوز تاریخ برگزاری لیگ یا برنامه مشخصی برای تمرینات تیم ملی تفنگ وجود ندارد.

برگزاری لیگ اهداف پروازی در شرایط بلاتکلیفی رشته های المپیکی!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، فدراسیون تیراندازی بعد از 8 سال به دنبال برگزاری لیگ اهداف پروازی است و این رقابت ها قرار است از 13 آبان ماه آغاز شود. فدراسیون تیراندازی در شرایطی به دنبال آغاز این رقابت ها است که هنوز تاریخ برگزاری لیگ تفنگ و تپانچه را مشخص نکرده است.

حتی هنوز فدراسیون با وجودی که 2 ماه از اتمام قرارداد الهام هاشمی گذشته تصمیمی درخصوص تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ نگرفته است. ملی پوشان نیز اردو را ترک کرده و تمرینات هم مدتی است که تعطیل شده است. تیراندازی در دو رشته تفنگ و تپانچه صاحب 6 سهمیه المپیک است و زمان زیادی هم تا برگزاری المپیک 2020 توکیو باقی نمانده است.

باید دید که هدف فدراسیون تیراندازی از برگزاری لیگ اهداف پروازی در شرایط شیوع کرونا چیست؟ هرچند که مسابقات اهداف پروازی در فضای باز برگزار می شود اما تجمع و حضور ورزشکاران از شهرهای مختلف در این شرایط چندان ضروری به نظر نمی رسد.

لیگ اهداف پروازی بعد از 8 سال راه اندازی شده و می توانست یکسال دیگر هم در این شرایط برگزار نشود. برگزاری این مسابقات در روزهایی است که احتمال دارد بیشتر فعالیت ها در پایتخت به دلیل شیوع کرونا تعطیل شود.

علی گداری رییس کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی در خصوص آغاز مسابقات لیگ اهداف پروازی به گردش 360 به دور دنیا گفت: 12 آبان تمرین اصلی است و از 13 آبان هم مسابقات آغاز می شود. هفته اول مسابقات به میزبانی صنایع بازیافت در فدراسیون تیراندازی انجام می شود. 6 تیم حضور دارند و هر تیم 5 ورزشکار دارد. بیشتر ورزشکاران اسکان دارند اما با این حال ما 200 تخت در فدراسیون تیراندازی داریم. مجموع ورزشکاران ما 30 نفر هستند اگر طبق پروتکل ها 20 درصد ظرفیت را هم در اختیار ورزشکاران بگذاریم باز هم مسئله ای نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری لیگ اهداف پروازی در شرایط بلاتکلیفی رشته های المپیکی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری لیگ اهداف پروازی در شرایط بلاتکلیفی رشته های المپیکی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید