عقب نشینی فرهاد مجیدی؛ در خصوص تیم ملی تند صحبت کردم

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی استقلال امروز دست به اقدامی حرفه ای زد که باعث شد تنش های اطراف تیمش کم گردد.

عقب نشینی فرهاد مجیدی؛ در خصوص تیم ملی تند صحبت کردم

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، فرهاد مجیدی امروز در اقدامی جالب از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی دلجویی کرد. فرهاد مجیدی در انتها بازی با طرفدار به دلیل اینکه سیاوش یزدانی برابر امارات با وجود محرومیت شجاع خلیل زاده بازی نکرد، انتقاد شدیدی به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کرد و مدعی شد او در حد راهنمایی این تیم نیست.

این موضوعی بود که طی چند روز گذشته حواشی زیادی به همراه داشت اما امروز فرهاد مجیدی در اقدامی حرفه ای به دلجویی از سرمربی تیم ملی پرداخت و پذیرفت که تند حرف زده است و در عین حال از اسکوچیچ درخواست کرد به تیمش به عنوان صدرنشین لیگ برتر احترام بیشتری بگذارد. قطعا صحبت های فرهاد مجیدی در آستانه بازی با پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حواشی که در این رابطه به وجود آورده را کمتر می نماید و اقدام سرمربی استقلال جالب و مثبت است.

فرهاد مجیدی بعد از انجام حرکت غیر اخلاقی مدافع تیمش از او بسیار تمجید کرد که البته این تمجید می توانست در روز دیگری و مدتی بعد از حرکت بازیکن تیم استقلال صورت گیرد. بخش دوم توهین به سایر مدافعان تیم ملی است، او با اظهار نظر درباره بند انگشت سیاوش یزدانی و هویت فنی سایر مدافعان تیم ملی جنجالی شده است. این که تمام مدافعان تیم ملی بند انگشت سیاوش یزدانی نیستند، در میزان کری های فضای مجازی است و با این صحبت فرهاد مجیدی از موقعیت شامخ خود به عنوان سرمربی تیم صدرنشین لیگ فوتبال ایران عدول نموده و کارش توهین به مدافعان تیم ملی و توهین به فوتبال ملی است.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پیکان گفت: قبل از اینکه در خصوص بازی فردا صحبت کنم در مورد کنفرانس قبلی و در مورد تیم ملی و سرمربی آن صحبت کنم. اعتراف می کنم که مقداری تند صحبت کردم. باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. ناراحتی بازیکنانم هم مزید بر دلیل شد. از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم که ناراحتی من را جور دیگری فرض کند. می دانم نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد. او هرطور که دوست دارد می تواند تیمش را بچیند.

سرمربی استقلال با بیان اینکه تقاضایی از دراگان اسکوچیچ دارد توضیح داد: باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر باید شأن بیشتری داشته باشد. من رابطه محبت آمیز ای با سرمربی تیم ملی دارم اما می خواهم رفتار متقابلی با او وجود داشته باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی مردم است و این خوشحالی ها رنگ خاصی ندارند جز پرچم سه رنگ ایران.

مجیدی در خصوص فهرست تیم ملی گفت بود: به شدت در خصوص آقای اسکوچیچ من مشکل دارم. اول صعود تیم ملی به جام جهانی را تبریک و به اسکوچیچ تبریک می گویم. از او تشکر می کنم تیم ملی ما را به جام جهانی برده.بازیکن را عین دسته گل تحویل تیم ملی دادم ببینید با چه شرایط عصبی او را تحویل ما دادند.

وی ادامه داد: نمی دانم چه اتفاقی باید برای استقلال رخ بدهد که بازیکنانش به تیم ملی دعوت شوند. رجحانن نتایج را در نیم فصل اول گرفته ایم هم از لحاظ خط حمله و خط دفاع رجحانن بوده ایم. تمام ایران فهمیده اند که مشکل تیم ملی چیست چگونه آقای اسکوچیچ نفهمیده؟ آقای اسکوچیچ دفاع های من رجحانن مدافعان ایران هستند. هر چه بگردید بهتر از آنها پیدا نمی کنید. حالا نظر فنی دارید من احترام می گذارم اگر در باشگاه این کار را بکنید می گردد آن را توجیه کرد چون محدودیت بازیکن دارید اما وقتی شما 16 تیم لیگ رجحان دارید و دفاع های ما را دعوت می کنید و بعد مدافعان شما به مشکل می خورند بازیکن دیگری را از جای دیگر به دفاع وسط منتقل می کنید و دفاع وسطی که رجحانن دفاع لیگ است بازی نمی دهید انگیزه را در تیم من کشته اید آقای اسکوچیچ.

سرمربی استقلال گفت: بازیکنان می خواهند به جام جهانی بروند و بازی نمایند، تیم استقلال بدون باخت صدرنشین لیگ است این چه حرکتی بود که روی بازیکنان من کردید؟ او بسیار مربی خوبی است اما برای باشگاه نه تیم ملی. این کار یک مربی حرفه ای نیست. شما رجحانن دفاع های لیگ را دعوت نموده اید بعد یک دفاع چپ جای آنها گذاشته اید که بازی کند! این هم از شرایط امروز یزدانی نه تمرکز کامل داشت و عصبی بود آقای اسکوچیچ . او را مثل دسته گل تحویلت دادم این رجحانن دفاع لیگ است یک انگشتش به تمام دفاع هایت می ارزد. چه کردید با بازیکنان من که اصلا عصبی شده ؟ شما کل لیگ را بگردید مثل مرادمند و دانشگر پیدا نمی کنید. خودتان خوب می دانید همه ایران فهمیدند که مشکل ایران چیست چگونه شما نفهمیدید؟!

وی گفت: با اینکه اسکوچیچ را دوست دارم و از نظر فنی دو سه جلسه با او صحبت کردم و قبولش دارم رفتارش یک مربی حرفه ای در شأن تیم ملی نبود. اصلا انگیزه را در تیم ما کشتند چه اتفاقی باید بیفتد. حالا از فرهاد مجیدی که رجحانن نتیجه را در لیگ گرفته چیزی نمی گویید؟ یکسری مجری ها هیچ صحبتی نمی نمایند اینقدر که دنبال امتیاز های از دست رفته یک تیم هستند دنبال قهرمانی نیم فصل استقلال نیستند، بماند. من نیازی به آنها ندارم اما بازیکنانم نیاز دارند به جام جهانی بروند و بازی نمایند. آینده شان است، شما نمی توانید این برخورد را با تیم استقلال بکنید. رجحانن تیم لیگ است بالا برویید پایین بیایید رجحانن تیم لیگ است و رجحانن نتیجه را گرفته است. چطوری این رفتار را با بازیکنانش می کنید؟ بعد می گویند می خواستیم دعوت کنیم اما به خاطر کرونا نشد! من مطمئنم این هم بهانه است آن دو بازیکن را هم دعوت نمی کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "عقب نشینی فرهاد مجیدی؛ در خصوص تیم ملی تند صحبت کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی فرهاد مجیدی؛ در خصوص تیم ملی تند صحبت کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید