بایدهای تردد جاده ای در فصل سرما چیست؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، رئیس پلیس راه تهران عظیم گفت: رانندگان هنگام تردد در جاده ها از سالم بودن برف پاک کن و بخاری اطمینان حاصل نموده و با باک پر و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ اقدام به تردد نمایند.

بایدهای تردد جاده ای در فصل سرما چیست؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، سرهنگ نورالله خادم در مصاحبه با فارس در مورد آخرین شرایط جوی و ترافیکی محورهای منتهی به پایتخت گفت: در حال حاضر در محور فشم ـ دیزین به سمت شمشک و همچنین آزادراه تهران ـ شمال از تونل شماره 7 تا انتهای محور شاهد بارش برف هستیم.

رئیس پلیس راه تهران عظیم ادامه داد: در سایر محورهای حوزه انتظامی پلیس راه تهران عظیم بارش باران گزارش شده است.

وی توضیح داد: در آزادراه های تهران ـ قم، تهران ـ قزوین، تهران ـ کرج و محور قدیم جاجرود ترافیک پرحجم و در سایر محورهای ورودی شرایط تردد عادی و روان است.

سرهنگ خادم با توجه به بارش برف و باران در جاده ها و لغزندگی معابر از هموطنان درخواست کرد از سفرهای غیرضرور پرهیز نمایند.

وی گفت: در صورت تردد در جاده ها، رانندگان باید از سالم بودن برف پاک کن و بخاری خودرو اطمینان حاصل نموده و با پربودن باک سوخت و همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در جاده ها حرکت نمایند.

رئیس پلیس راه تهران عظیم با اشاره به لغزندگی محورهای مواصلاتی از رانندگان درخواست کرد که از عجله و شتاب بی مورد پرهیز نموده و با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی رانندگی نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "بایدهای تردد جاده ای در فصل سرما چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدهای تردد جاده ای در فصل سرما چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید