این پرچمدار ایسوس برای بازی به میدان آمده!، عکس

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، ایسوس انتها فهرست کامل مشخصات و جزئیات قیمت را برای رایانه شخصی بازی دستی ROG Ally خود فاش کرد. دستگاه AMD Zen4 به عنوان یک رقیب مستقیم برای Steam Deck Valve ارائه می گردد که بسته ای چشمگیر برای بازی در حال حرکت ارائه می دهد.

این پرچمدار ایسوس برای بازی به میدان آمده!، عکس

به گزارش خبرگزاری گردش 360 به دور دنیا، ROG Ally یک صفحه نمایش 7 اینچی IPS LCD با وضوح FHD، نسبت تصویر 16:9 ارائه می نماید. این پنل تا 500 نیت روشنایی دارد و به وسیله Gorilla Glass Victus محافظت می گردد. ایسوس ادعا می نماید زمان پاسخگویی آن 7 میلی ثانیه است.

بیشتر بخوانید:

صفحه نمایش بزرگ این تلفن همراه خبرساز شد!/ عکس

عکس | ظاهر این خفاش عجیب قربانی بقا شد!

ROG Ally با دو نسخه چیپست عرضه می گردد، تراشه های Ryzen Z1 و Ryzen Z1 Extreme تازه و Z1 دارای پردازنده شش هسته ای Zen 4 با دوازده رشته است در حالی که سمت GPU به وسیله چهار هسته RDNA 3 پوشانده شده است. Z1 Extreme دارای یک پردازنده هشت هسته ای Zen 4 با شانزده رشته و دوازده هسته گرافیکی RDNA 3 با حافظه نهان 24 مگابایتی است.

اگر حتی به قدرت بیشتری احتیاج دارید، می توانید یک GPU خارجی را به آن وصل کنید.

هر دو مدل ROG Ally دارای 16 گیگابایت حافظه هستند. شما بعلاوه یک بسته باتری 40Wh دریافت می کنید. ایسوس ادعا می نماید که تا دو ساعت استقامت در بازی های سنگین تحت حالت عملکرد 15 وات اجرا می گردد. ایسوس فن های دوگانه و لوله حرارتی مسی را برای یاری به خنک سازی اضافه نموده است. این کنسول با یک شارژر PD 65 واتی عرضه می گردد.

ROG Ally دارای شاسی آلومینیومی و وزن 608 گرم است. ابعاد دقیق دستگاه 280 × 111 × 21.2 میلی متر است و ویندوز 11 را با نسخه ویژه ایسوس Armory Crate اجرا می نماید. شما می توانید Xbox Game Pass را اجرا کنید و با هر خرید ROG Ally یک دوره آزمایشی سه ماهه دریافت می کنید. بعلاوه می توانید بازی ها را از هر لانچر اصلی بازی و سرویس های پخش بازی اجرا کنید.

نسخه Ryzen Z1 (12/256 گیگابایت) ROG Ally در ایالات متحده 600 دلار قیمت دارد و تایید شده است که در سه ماهه سوم عرضه خواهد شد. مدل توانمندتر Z1 Extreme (16/512 گیگابایت) از 700 دلار / 800 یورو / 700 پوند شروع می گردد. نسخه Z1 Extreme برای پیش سفارش از ایسوس و شرکای خرده فروشی محلی در دسترس است در حالی که تحویل و فروش آزاد از ماه آینده شروع می گردد.

منبع: GSMARENA

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این پرچمدار ایسوس برای بازی به میدان آمده!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پرچمدار ایسوس برای بازی به میدان آمده!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید