اپلیکیشن دوربین فتوشاپ عرضه شد؛ رقیبی قدرتمند برای فیلترهای اینستاگرام

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، ساعاتی قبل نسخه نهایی اپلیکیشن دوربین فتوشاپ (Adobe Photoshop Camera) برای اندروید و iOS منتشر شد که می تواند عکس ها را با فیلترهای خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی متحول کند. برای دریافت این اپلیکیشن رایگان می توانید به اپ استور و گوگل پلی استور سر بزنید. باید خاطرنشان کنیم نسخه پیش نمایش این اپلیکیشن ماه ها قبل معرفی شده است.

اپلیکیشن دوربین فتوشاپ عرضه شد؛ رقیبی قدرتمند برای فیلترهای اینستاگرام

باید خاطرنشان کنیم فعلا از لحاظ رسمی فقط پیکسل های 3 و 4، گوشی های گلکسی نوت 9 به بعد، گلکسی اس 9 به بعد و وان پلاس 6 و مدل های جدیدتر از آن از اپلیکیشن دوربین فتوشاپ پشتیبانی می نمایند. در طرف iOS هم آیفون SE، 6 اس و مدل های جدیدتر از آن ها به شرط بهره گیری از iOS 12 یا iOS 13 می توانند از این اپلیکیشن بهره ببرند.

به همین خاطر کاربران اندرویدی که گوشی هایشان با این اپلیکیشن سازگار نیست، به احتمال زیاد نمی توانند آن را به وسیله گوگل پلی استور دریافت نمایند و در صورت تمایل به این لینک از سایت APKMirror سر بزنید و اپلیکیشن دوربین فتوشاپ را برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

بعضی از فیلترها واقعا جذاب هستند و مثلا با شناسایی آسمان موجود در عکس، می توانند آن را به آسمان ابری یا دارای سیارات تبدیل نمایند. این اپلیکیشن با وجود اینکه از نام فتوشاپ بهره می برد، ولی ارتباط خاصی با این برنامه مشهور ندارد و فقط سازنده هر دو شرکت ادوبی است. اگرچه با استفاده از آن می توانید ویرایش های محدودی برای تصاویر انجام دهید، ولی هدف اصلی استفاده از آن بهره گیری از فیلترهای آماده است. در ادامه می توانید تعدادی از این فیلترها را مشاهده کنید.

زمانی که این اپلیکیشن را اجرا می کنید، به چندین فیلتر دسترسی دارید که بعد از انتخاب هرکدام از آن ها، با سوایپ کردن به حالت های متنوع فیلتر مربوطه روبرو می شوید. ادوبی میخواهد به مرور زمان فیلترهای بیشتری اضافه کند که بعضی از آن ها با همکاری هنرمندان موردنظر این شرکت خلق خواهند شد.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپلیکیشن دوربین فتوشاپ عرضه شد؛ رقیبی قدرتمند برای فیلترهای اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن دوربین فتوشاپ عرضه شد؛ رقیبی قدرتمند برای فیلترهای اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید