افتتاح زمین اسکیت دارالشهدا؛ به زودی

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، شهردار منطقه17 از افتتاح زمین اسکیت دارالشهدا در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

افتتاح زمین اسکیت دارالشهدا؛ به زودی

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، رضا شنگی با اشاره به پیشرفت 98درصدی احداث زمین اسکیت دارالشهدا گفت: اجرای پروژه های احداثی و توسعه محله ای، گام بسیار مهمی در ارتقا و توسعه زیرساخت های شهری به خصوص در محله های کم برخوردار محسوب می گردد.

وی اضافه کرد: پروژه احداث زمین اسکیت دارالشهدا که عملیات اجرایی آن اوایل بهمن امسال شروع شده بود، در حال حاضر با کوشش بی وقفه عوامل اجرایی معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه17 در حال اجراست و پیشرفت چشمگیری داشته است.

شهردار منطقه به فعالیت های اجرا شده در این پروژه اشاره و عنوان نمود: در حال حاضر عملیات آسفالت زمین اسکیت، اجرای سکوی نشیمن تماشاچیان، اجرا و رنگ آمیزی نرده های بام و اطراف زمین اسکیت، روشنایی محوطه بیرون ساختمان و نصب تابلوهای راهنما اجرا شده و سنگ کاری محوطه نیز درحال اتمام است.

شنگی گفت: از دیگر اقدامات اجرا شده در احداث ساختمان اداری این پروژه، می توان به تجهیز بنا و نصب حفاظ پنجره ها، نصب روشنایی، اجرای سقف کاذب، نصب شیشه در و پنجره ها و... اشاره نمود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به حوزه ورزش و ارتقای سرانه های ورزشی این منطقه گفت: نهاد شهرداری وظیفه خود می داند که برای غنی سازی اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان، زیرساخت ها و فضاهای فرهنگی و ورزشی موردنیاز را ایجاد کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "افتتاح زمین اسکیت دارالشهدا؛ به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح زمین اسکیت دارالشهدا؛ به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید