استقبال بیش از 710هزار نفری از کنسرت همایون شجریان

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متن کامل این اطلاعیه به این توضیح است:

استقبال بیش از 710هزار نفری از کنسرت همایون شجریان

- پخش زندۀ کنسرت نسیم وصل جناب آقای همایون شجریان، خوانندۀ محبوب موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی که از ساعت 21 یکشنبه 4 خردادماه 99، از اپلیکیشن تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل شروع شده بود، با استقبال پرشور علاقه مندان به هنر و موسیقی همراه شد و رکورد بیش از 710هزار بینندۀ آنلاین برای پخش زندۀ این کنسرت به ثبت رسید. علاقه مندانی که به دلیل استقبال گسترده، پیروز به مشاهدۀ کامل برنامه به صورت زنده نشده اند، می توانند طبق اعلام قبلی، بازپخش آن را تا روز 13 خرداد در اپلیکیشن و یا نسخۀ تحت وب لنز به نشانی lenz.ir مشاهده نمایند.

- با تأکید مجدد بر عدم انجام بلیت فروشی برای این کنسرت و صرفاً دریافت حق اشتراک اپلیکیشن برای کاربران غیرایرانسلی، ضمن دلجویی از بعضی طرفداران جناب آقای همایون شجریان که به دلیل استقبال گسترده، پیروز به تماشای کنسرت به صورت زنده نشده اند، اعلام می دارد که به مناسبت عید سعید فطر و با دستور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، مبلغ حق اشتراک به حساب کاربرانی که حق اشتراک ویژه خریداری نموده ولی پیروز به مشاهدۀ کامل برنامه نشده اند، بازگردانده می گردد.

- ایرانسل ضمن سپاس از تمام طرفداران، فرهنگ دوستان و علاقه مندانی که در این پروژه عظیم شرکت کردند، ابراز امیدواری می نماید که تجربه ها و نتایج عظیم حاصل از اجرای این پروژه، به عنوان عظیمترین کنسرت آنلاین ایران، موجب توسعه، بهبود و ارتقای هر چه بیشتر کیفیت زیرساخت های داخلی پخش آنلاین ویدیو گردد.

- ایرانسل همچنین از آقای همایون شجریان، ارکستر مجلسی تهران و سایر هنرمندان مشارکت نماینده در این پروژه، بابت جسارت حضور و اجرا در فضای دیجیتال و نیز همکاری و اعتمادی که موجب شد با وجود همۀ محدودیت ها، این فرصت بی نظیر در این حجم، در اختیار کاربران تلویزیون تعاملی لنز قرار داده شده و این فرصت برای نخستین بار خلق گردد، قدردانی و سپاسگزاری می نماید.

- تأکید می نماید که مجموعه لنز خود را متعهد می داند که از این پروژه انرژیِ مضاعف گرفته و ارتقای سطح تجربۀ کاربری را بیش از پیش سرلوحۀ برنامه های خود قرار دهد.

همایون شجریان در کنسرت نسیم وصل که با همراهی ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس و آهنگ سازی محمدجواد ضرابیان اجرا شد، قطعاتی از آلبوم های نسیم وصل و با ستاره ها را در تالار وحدت تهران اجرا کرد و این اجرا تا 13 خرداد، به صورت اختصاصی برای کاربران لنز، تلویزیون تعاملی ایرانسل پخش می گردد.

منبع: ایرنا زندگی

به "استقبال بیش از 710هزار نفری از کنسرت همایون شجریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال بیش از 710هزار نفری از کنسرت همایون شجریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید