اعلام جزئیات اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، سی وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران امروز یکشنبه 2 آبان ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود سرانجام می دهد.

اعلام جزئیات اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی گردش 360 به دور دنیا، آیین اختتامیه این رویداد عصر امروز یکشنبه دوم آبان ماه و همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار می گردد.

این برنامه از ساعت 18 باحضور فیلم سازان و هنرمندان، دبیر جشنواره و مدیران بخش های مختلف، مشاوران انتخاب و داوران، دست اندرکاران جشنواره، جمعی از مسؤولان و چهره های فرهنگی، صاحبان آثار و اصحاب رسانه در کتابخانه جندی شاپور ایران مال برپا می گردد.

نکوداشت زنده یاد فرشته طائرپور تهیه کننده و سینماگر فقید، سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، سیدصادق موسوی دبیر جشنواره سی و هشتم، پخش تصاویر و ویدئو هایی از فرایند برگزاری جشنواره، اجرای موسیقی و اعطای جوایز بخش ها به ویژه معرفی جایزه بزرگ بخش مسابقه بین الملل که منتخب آن به اسکار معرفی خواهد شد، از دیگر بخش های این مراسم است.

اجرای این مراسم را محمد سلوکی برعهده خواهد داشت.

سی وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که از 27 مهر شروع به کار کرد، عصر امروز با معرفی برگزیدگان خود به سرانجام راه می رسد. این رویداد برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آموزشگاه اسکار شناخته و معرفی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعلام جزئیات اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید