ادامه داشتن ارتباطات بین المللی گردشگری با وجود بحران کرونا

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، ادامه داشتن ارتباطات بین المللی گردشگری با وجود بحران کرونا بچشم می خورد.

ادامه داشتن ارتباطات بین المللی گردشگری با وجود بحران کرونا

داستان چیست؟

ولی تیموری گفت: در حال حاضر با وجود اینکه به دلیل انتشار ویروس کرونا موانع زیادی برای تبادل هیات های رسمی حوزه گردشگری وجود دارد؛ اما معاونت گردشگری همیشه در این مدت با استفاده از ابزارهای مختلف در فضای مجازی و ارتباطات غیر مستقیم سعی در تداوم مشورت ها و تقویت روابط بین المللی داشت.

وی با بیان اینکه در ارتباطات بین المللی ضمن رعایت پروتکل های دیپلماتیک از سفرای جمهوری اسلامی ایران مقیم در کشورهای هدف و یا نمایندگی های امور خارجه کمک گرفته شده، اضافه کرد: پیرو تعاملات برقرار شده و پیگیری های اجرا شده از سوی وزارت گردشگری، اخیرا بعد از ارتباط دکتر شیبانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس با وزیر گردشگری این کشور توافق همکاری درباره موضوعات مختلف اجرا شده است.

بر این اساس، پیگیری مصوبات یادداشت تفاهم میان دو کشور و تمدید آن، درخواست برگزاری ششمین دور کمیته فنی و در نهایت امضای برنامه اجرایی همکاری های مشترک گردشگری، پیشنهاد برگزاری وبینار دو وزارتخانه در سطح معاونان وزیر و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه گردشگری و تبادل تجربیات دو طرف مطرح و مورد توافق نهاده شد.

منبع: همگردی

به "ادامه داشتن ارتباطات بین المللی گردشگری با وجود بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه داشتن ارتباطات بین المللی گردشگری با وجود بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید