4 پیش بینی از قیمت خودرو در آینده

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. اما خرید و فروشی در بازار صورت نمی گیرد و بازار در رکود واقع شده است. البته کارشناسان نیز احتمال افزایش قیمت را در آینده پیش بینی می نمایند.

4 پیش بینی از قیمت خودرو در آینده

در این رابطه، حسن کریمی سنجری، کارشناس صنعت خودرو در تبادل نظر با گردش 360 به دور دنیا گفت: در حال حاضر بازار در شرایط رکود و سردرگمی واقع شده است و خرید و فروشی نیز انجام نمی گردد. اما عوامل موثر در شرایط بازار، همه به سوی افزایش قیمت در آینده هستند.

سامانه یکپارچه وزیر صمت تاثیری در قیمت ها ندارد

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو در تبادل نظر با گردش 360 به دور دنیا در رابطه با فروش خودرو در سامانه یک پارچه وزیر صمت گفت: به نظر نمی رسد تاثیری در مقدار عرضه و فرایند بازار داشته باشد. اما باید اجرایی گردد تا نتیجه و تاثیر آن را در بازار مشاهده کرد.

او بیان نمود: با وجود این، در حال حاضر عرضه خودرو کم است. اما توقف عرضه خودرو به بازار تاثیر منفی دارد و ممکن است باعث افزایش دوباره قیمت خودروها گردد.

قیمت ها بالا اعلام می گردد

اما کارشناسی دیگر معتقد بود که قیمت ها واقعی نیستند.

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو به گردش 360 به دور دنیا گفت: در حال حاضر بازار در رکود واقع شده است قیمت خودروها را بالا اعلام می گردد. اما نکته قابل توجه این است که در بازار خرید و فروشی صورت نمی گیرد. دلیل بالا رفتن قیمت ها این است که فروشندگان عجله ای برای فروش خودروها ندارند و قیمت ها را بالا اعلام می نمایند.

به عقیده او، در حال حاضر نیز عرضه به بازار نیز کاملا محدود است و این یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش قیمت ها است. به نظر نمی رسد فروش خودرو در سامانه متمرکز تاثیری در افزایش قیمت ها داشته باشد.

قدرت خرید مردم کاهش یافته است

بعلاوه بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو به گردش 360 به دور دنیا در رابطه با تاثیر کاهش فراوری بر بازار خودرو کشور گفت: فراوری محصولات خودروسازان به نسبت کاهش یافته است. این کاهش فراوری به دلیل افزایش هزینه فراوری، تحریم ها، عدم گردش اقتصادی بین قطعه سازان و خودروسازان و سایر عوامل رخ داده است.

او شرح داد: کاهش قدرت خرید مردم نیز در بازار خودروی کشور تاثیر بسیاری دارد و باعث نوسانات زیادی در قیمت ها می گردد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو گردش 360 به دور دنیا بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "4 پیش بینی از قیمت خودرو در آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 پیش بینی از قیمت خودرو در آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید