ویزای کانادا: کانادا به ائتلاف تازه برای برقراری نظم جهانی پیوست

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، Chrystia freeland، وزیر امور خارجه کانادا روز آدینه گذشته گفت که در حال حاضر جامعه بین المللی با آشفته ترین شرایط از منظر نظم و مقررات بین المللی از زمان جنگ جهانی دوم روبرو است، اما این کشور با سایر کشورها در انتلافی به منظور مبارزه با ادامه این بی نظمی مشارکت خواهد نمود.

ویزای کانادا: کانادا به ائتلاف تازه برای برقراری نظم جهانی پیوست

بر همین اساس، کانادا به طور رسمی به یک ائتلاف آلمانی - فرانسوی با هدف نجات نظم بین المللی دنیای از شر خرابکاری دیکتاتورهای متعدد دنیا پیوست که این ائتلاف شامل ایالات متحده نمی گردد.

این ابتکار عمل، بخشی از کوشش های در حال اجرا دولت به منظور افزایش همکاری بین المللی در زمان کاهش مدیریت و ضعف رهبری آمریکا و ناسزاگویی های دونالد ترامپ به نهادهای ایجاد شده پس از جنگ دنیای دوم می باشد.

Chrystia freeland طی نشست وزرای خارجه کشورهای عضو G-7 در Dinard در کشور فرانسه در اوایل ماه جاری، پیشنهاد حمایت کانادا از یک ائتلاف چندجانبه را بیان کرد. او از هر گونه اشاره مستقیم به دولت ترامپ اجتناب کرد، همانطور که رویکرد او به طور کلی در نقدها مکرر از حملات به نظم چند جانبه در دنیا بوده است.

ژاپن هم در طی این نشست به ائتلاف تازه پیوست و خانم freeland در توییتر خود عکسی به همراه Jean-Yves Le Drian ،Heiko Heiko و Taro Kono، همتایان فرانسوی، آلمانی و ژاپنی خود به اشتراک گذاشت.

وی در کپشن زیر عکس نوشت:بسیاری از عظیم ترین چالش ها دنیای هستند و تنها زمانی می توانند حل شوند که ما با یکدیگر همکاری کنیم. به همین علت است که کانادا با دوستان آلمانی، فرانسوی و ژاپنی متحد شده است.

freeland به مشارکت کانادا در چند طرح چند جانبه دیگر از جمله ائتلاف گروه لیما (Lima) در ونزوئلا و حمایت مداوم از نهادها و معاهدات تجاری بین المللی اشاره نمود.

در روز دوشنبه، کانادا تحریم هایی را بر علیه 43 نفر دیگر اعمال کرد که گفته می گردد در بحران سیاسی و مالی ونزوئلا نقش داشته اند. این تحریم ها که در حال حاضر در مجموع شامل 113 نفر شده است، مقامات عالی رتبه را در رژیم رئیس جمهور ونزوئلا، Nicolas Maduro، از جمله فرمانداران منطقه ای و افرادی که نهادهای دموکراتیک را تضعیف می نمایند، هدف قرار داده اند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "ویزای کانادا: کانادا به ائتلاف تازه برای برقراری نظم جهانی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: کانادا به ائتلاف تازه برای برقراری نظم جهانی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید