چمنیان: با تمرکز کامل به دنبال 3 امتیاز ملاقات با استقلال هستیم، سعی می کنیم برای هر بازی سورپرایز داشته باشیم

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مربی تیم تراکتور تبریز گفت: ما تمرکزمان را روی کیفیت و عملکرد خودمان خواهیم گذاشت تا ان شاءالله بدون حرف و حدیث و دغدغه استقلال را شکست دهیم.

چمنیان: با تمرکز کامل به دنبال 3 امتیاز ملاقات با استقلال هستیم، سعی می کنیم برای هر بازی سورپرایز داشته باشیم

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از ملاقات با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بدون تردید استقلال یکی از تیم های عظیم کشور و باسابقه درخشان است و همواره تیمی قابل احترام بوده است. در طول فصل هم استقلال یکی از همسایگان ما در جدول بوده و کسب امتیاز مقابل این تیم یکی از استراتژی های اصلی ماست. سعی کردیم در فاصله بازی ذوب آهن و استقلال که نسبتاً هم زیاد بود، علاوه بر استراحت و ریکاوری بازیکنان در خصوص نقاط ضعف مان کار کنیم و سعی کنیم کیفیت کار را ارتقا بدهیم.

وی اضافه نمود: اولویت اول ما این است که فوتبال با کیفیتی را در شأن نام تراکتور به نمایش بگذاریم. قطعاً کسب نتیجه هم اولویت دوم ماست و تا اینجا هم به طور نسبی بد نبودیم. امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم و در بازی های به جامانده تا نیم فصل اول علاوه بر اینکه صندلی خوبی را در جدول پیدا کنیم، برای نیم فصل دوم هم آماده شویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی گردش 360 به دور دنیا بخوانید. (کلیک کنید)

مربی تیم تراکتور توضیح داد: تیم استقلال را هم کاملاً ارزیابی کردیم و طبیعی است تیم ما هم مورد ارزیابی قرار گرفته است. سعی می کنیم برای هر بازی علاوه بر داشته های قبلی، استراتژی و سورپرایز فنی داشته باشیم که به ما در کسب نتیجه یاری می نماید. خوشبختانه بازیکنان آسیب دیده هم رسیدند و از حداکثر نفرات می توانیم استفاده کنیم. بخشی از تیم استقلال خیلی قابل توجه است و سعی کردیم در برنامه های تاکتیکی تمرکزمان را روی کنترل نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف استقلال بگذاریم که می تواند یک پوئن مثبت برای ما باشد. ضمن اینکه با توجه به نتایجی که در فاصله ملاقات ما با ذوب آهن و این بازی رخ داد، تکلیف ما برای کسب امتیاز بیشتر می گردد تا از بالای جدول عقب نمانیم و با کسب حداکثر امتیاز و نمایش خوب و دلپذیر خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

چمنیان در خصوص مصدومان و محرومان این تیم نیز گفت: خوشبختانه مصدوم نداریم و دژاگه آخرین نفری بود که با اقدامات درمانی آماده بازی است. حاج صفی هم آماده شده و فکر می کنم با نظر مسعود شجاعی و کادرفنی ان شاءالله بتوانیم از حداکثر ظرفیت مان در این بازی استفاده کنیم و بازی خوبی انجام دهیم.

وی درباره انتخاب بیژن حیدری برای قضاوت ملاقات تراکتور و استقلال نیز یادآور شد: یکی از استراتژی های تراکتور همواره این بوده که به داوران احترام می گذاریم. بیژن حیدری هم از داوران خیلی خوب است و با توانایی و تجربه ایشان بعید می دانم مشکل خاصی به وجود بیاید. ضمن اینکه هر دو تیم به دنبال بازی جوانمردانه هستند. ما تمرکزمان روی کیفیت و عملکرد خودمان خواهیم گذاشت تا ان شاءالله بدون حرف و حدیث و دغدغه با حداکثر امتیاز از این بازی خارج شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چمنیان: با تمرکز کامل به دنبال 3 امتیاز ملاقات با استقلال هستیم، سعی می کنیم برای هر بازی سورپرایز داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: با تمرکز کامل به دنبال 3 امتیاز ملاقات با استقلال هستیم، سعی می کنیم برای هر بازی سورپرایز داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید