تنها گزینه ساپینتو در لیگ برتر ، پاسخ جالب ساپینتو به تیم های ایرانی خواهانش

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، حکم محرومیت 4 ماهه ساپینتو آبی ها را تقریبا از حضور سرمربی در کل نیم فصل اول محروم می کرد به همین دلیل این مساله در تصمیم گیری او تاثیر گذار شد.

تنها گزینه ساپینتو در لیگ برتر ، پاسخ جالب ساپینتو به تیم های ایرانی خواهانش

به گزارش گردش 360 به دور دنیا در حالیکه مدیریت باشگاه استقلال روی ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو نظر داشت و حتی منتظر پاسخ نهایی او بود، مربی پرتغالی روز گذشته خداحافظی خودش را به صورت رسمی اعلام نمود تا این همکاری به انتها برسد.

با وجود حرف و حدیث های زیادی که در مورد جدایی ساپینتو از استقلال مطرح شده، یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در عدم بازگشت این مربی به ایران حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اتفاقات دربی 101 است.

حکم محرومیت 4 ماهه ساپینتو آبی ها را تقریبا از حضور سرمربی در کل نیم فصل اول محروم می کرد به همین دلیل این مساله در تصمیم گیری او تاثیر گذار شد.

ساپینتو در این خصوص به یکی از دوستان خودش در ایران اعلام نموده این اتفاقات نشان می دهد نمی خواهند من در ایران کار کنم و من هم دوست ندارم ادامه حضورم باعث آسیب تماشا استقلال گردد.

حتی ساپینتو در پاسخ به چند پیشنهاد داخلی اعلام نموده به احترام طرفداران استقلال و رابطه ای که بین ما ایجاد شده، اگر روزی به ایران برگردم فقط در این تیم کار می کنم.

منبع: همشهری آنلاین

به "تنها گزینه ساپینتو در لیگ برتر ، پاسخ جالب ساپینتو به تیم های ایرانی خواهانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها گزینه ساپینتو در لیگ برتر ، پاسخ جالب ساپینتو به تیم های ایرانی خواهانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید